Szerző szerinti böngészés "Endes, Ilona"
Megjelenítve 1 - 3 (Összesen 3)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető A Bátor Tábor élménypedagógiai megközelítésbenEndes, Ilona; Mező, Katalin; DE--Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai KarHogyan kapcsolódik össze az élménypedagógia és a Bátor Tábor? Igaz-e a hipotézis, amely szerint egy tudatosan felépített, élményterápiás-élménypedagógiai folyamat nem csak hétköznapi, de speciális körülmények között is sikerre vezet, sőt hosszú távú sikerre? Ennek a kérdésnek a megválaszolásához nem csak az élménypedagógia határozottabb körvonalaival, hanem a Bátor Tábor mibenlétével is érdemes tisztában lenni; illetve érdemes átgondolni, milyen módszerekkel mérhető (egyáltalán mérhető-e pontosan) ezeknek a folyamatoknak a sikeressége.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Robotika az irodalomban(2014-04-23T08:58:59Z) Endes, Ilona; Bényei, Péter; DE--Bölcsészettudományi KarKaraktertípus-elemzés a science-fiction műfajában.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Vizualitás az irodalomtanításbanEndes, Ilona; Újné Pethő, Andrea; DE--Bölcsészettudományi KarAz iskolai tanítási-tanulási folyamatban a textualitás a tankönyvi illusztrációk révén sosem volt ugyan kizárólagos, azonban az utóbbi évtizedek technológiai fejlődésének köszönhetően egyre erősebb mértékben engedett teret a vizualitásnak. A modern óravázlatok tervezésekor elengedhetetlenül nagy szerepet kap a vizualitás, illetve egyre nagyobb támogatottságot élvez az audio-vizuális és IKT eszközök használata is. A szakdolgozat célja tömören bemutatni elméleteimet a vizualitás és eszközei potenciáljának a lehető legnagyobb kihasználásáról a tanárjelöltként tapasztaltak fényében (a gyakorlóhelyeken rendelkezésre álló IKT eszközöket figyelembe véve); használatuknak a tanulók életkori sajátosságaihoz való igazításának lehetőségeit illetve a tanulási folyamatra való hatásukat.