Hallgatói dolgozatok (Marketing és Kereskedelem)
Állandó link (URI) ehhez a gyűjteményhez
Böngészés
Hallgatói dolgozatok (Marketing és Kereskedelem) Tárgyszó szerinti böngészés "7P"
Megjelenítve 1 - 2 (Összesen 2)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető Egy népszerű szolgáltatás: edzőtermek marketingjeSzijgyártó, Balázs; Szabóné Pataky, Eszter; DE--Gazdaságtudományi KarSzakdolgozatomban a szolgáltatásmarketinget mutattam be az edzőtermek példáján keresztül. Dolgozatom első részében a szükséges elméleti anyagot ismertettem, például a HIPI-elvet, a szolgáltatásokra jellemző SERVUCTION modellt, a 7P modellt, valamint bemutattam a szolgáltatások csoportosítását. Szakdolgozatom második felében előbb az edzőtermek makro- majd mikrokörnyezet elemzését végeztem el. Ezt követően bemutattam az általam választott három edzőtermet, valamint ismertettem azok elhelyezkedését, szolgáltatásait, árait és alkalmazottait. Ezután a választott edzőtermek összehasonlítását végeztem el, ahol rámutattam esetleges hasonlóságaikra, különbségeikre és hiányosságaikra. A dolgozatom legvégén pedig szubjektív véleményt formáltam, valamint tanácsokkal szolgáltam az eredményesebb működés elérése érdekében.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Shell Hungary Zrt. bemutatása a marketing mix 7P-je szerintSzabó, Dóra Evelin; Balsa-Budai, Nikolett; DE--Gazdaságtudományi KarDolgozatom a Shell töltőállomás elemzésére épül a marketing mix 7P-je szerint. A 7P minden elemére részletesen kitértem, többek között a termékre, az árakra, a termék népszerűsítésére, az értékesítés helyére, a környezeti és tárgyi elemekre, az emberi erőforrásokra és magára a szolgáltatás folyamatára is.