Kapcsolatrendszer az értékesítési logisztikában a Daniella Kereskedelmi Kft. esetében

Dátum
2010-11-04T12:23:01Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatom fő célkitűzése az értékesítési logisztika kapcsolatrendszerének feltérképezése, valamint egy adott vállalat strukturális rendszerén belüli helyzetének vizsgálata. Bemutatom, hogy a vállalati késztermék milyen munkafolyamatokon megy keresztül az értékesítési logisztika rendszerének egyes állomásain. Az elosztási rendszerekkel szemben támasztott követelményeket a rendszerek egyes típusai között külön vizsgálom. Vizsgálatokat folytattam a Daniella Kereskedelmi Kft értékesítési feladatainak és vevőkiszolgáló rendszerének részletes feltérképezése céljából. Nagy hangsúlyt fektettem a vállalkozás vevő-kiszolgálási tevékenységének részletes elemzésére, valamint arra, hogy az ügyfelekkel milyen szoros kapcsolat alakult ki, ezt hogyan egészítik ki az ISO 9001-es minőségirányítási rendszerrel. Választ kerestem arra a kérdésemre, hogy a vevőkiszolgálás miként szerveződött a cég indulása óta eltelt tizenkét évben és ezzel összefüggésben milyen fejlesztéseket terveznek a jövőben. Eredményeim alapján olyan javaslatokat és megállapításokat igyekeztem tenni, amelyek esetleg hozzájárulhatnak az értékesítési logisztika vállalaton belüli fejlesztéséhet, illetve lehetőséget ad a vevői igények felmérésének újszerű eszközeinek használatára és így hatékonyabbá tételére.

Leírás
Kulcsszavak
értékesítési logisztika, minőségbiztosítás, vevőkiszolgálás, kapcsolatrendszer, vásárlói csoportok
Forrás