Az ANALAB Analitikai Laboratórium Kft. minőségügyi rendszere és hatékonyságának megítélése
Dátum
2011-10-26T08:09:44Z
Szerzők
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt
Dolgozatom alapvető célja annak bebizonyítása volt, hogy a nemzetközi szabványok alapján felépülő minőségügyi rendszer nem teher, hanem segítség a cégek számára. Ehhez az ANALAB Kft. irányítási rendszerét elemeztem és értékeltem ki. A szakdolgozat tartalmaz elméleti áttekintést a minőségmenedzsmentről és a minőségirányítási rendszerekről, bemutatja a Kft. cégtörténetét, tevékenységi körét, felvázolja a vegyipar mai helyzetét, rávilágít a potenciális versenytársak erősségeire és gyengeségeire, valamint megvizsgálja a vállalat jelenlegi pénzügyi helyzetét. Ezenkívül bővebben jellemeztem a laboratórium által működtetett irányítási rendszert, hatékonyságát pedig vevői megelégedettség mérő kérdőívek segítségével ítéltem meg.
Leírás
Kulcsszavak
minőség, minőségügyi rendszer, minőségmenedzsment, irányítási rendszer, vevői megelégedettség, kérdőíves felmérés, környezetelemzés, cégtörténet, pénzügyi elemzés