Empátia, érzelmi intelligencia, flow, mint a tanár-diák kapcsolat lényegi meghatározói

Dátum
2013-01-03T10:45:03Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatom célja, hogy bemutassa a pedagógus empátiája, érzelmi intelligenciája hogyan befolyásolja a serdülőkorú diákok tantárgy iránti attitűdjét. Továbbá a tanár-diák flow- és antiflow élménye közötti összefüggéseket az iskolában. Mivel kiemelten fontosnak tartom a tanár-diák kapcsolat szerepét a serdülőkorú diákok életében, ezért vizsgálatomban is ezt a korosztályt helyeztem a középpontba, s igyekeztem választ kapni arra, hogyan kapcsolódik a tanár empátiája és érzelmi intelligenciája egymáshoz, hogyan befolyásolja a diákok tantárgy iránti attitűdjét, s a tanárok által megélt flow-élmény hogyan hozható kapcsolatba a serdülő korosztály által megélt flow-élménnyel.

Leírás
Kulcsszavak
empátia, érzelmi intelligencia, flow
Forrás