Fogyasztói magatartás és célcsoport kutatás az Aquaticum Termál és Wellness Szálloda vendégei körében

Dátum
2013-11-08T10:25:23Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A kutatásom irányvonala azon a gondolaton alapszik, hogy egy vállalat, jelen esetben a szálloda fogyasztóit minél jobban meg kell ismerni, mind összetételét, mind igényeit és preferenciáit, annak érdekében, hogy a növekvő versenyhelyzetben meg tud-ja őrizni ismertségét, meg tudja tartani vevőit és számukra újat, egyedit tudjon szolgáltatni. Erre irányult a kutatásom is, felfedni a szálloda vendégeinek demográfiai összetételét, motivációit és egyes attitűdjeit. A válaszok az adatokban rejtőznek. Az adat akkor válik információvá, amikor valamilyen összefüggésrendszerbe helyezzük. A tudás pedig feldolgozott információ, amely felismerhetővé tesz releváns összefüggéseket, megmutat adatokban húzódó mintákat, és következtetéseket tudunk levonni arra, hogy mit és hogyan kell csinálni, hogyan kell megváltoztatni a magatartásunkat.

Leírás
Kulcsszavak
wellness, célcsoport, fogyasztói magatartás, egészségturizmus
Forrás