Dolgozói elégedettség vizsgálat egy pénzintézet debreceni fiókjánál

Dátum
2014-04-03T09:42:49Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Manapság a szervezetek sikeressége nagymértékben függ az emberi tényezőtől, felértékelődik az emberi erőforrások szerepe, hiszen a motivált és megfelelő tudással rendelkező munkavállalók fontos alapot jelentenek a szervezeti célok, a hosszú távú fejlődés megvalósítására. Csak a munkájukkal és a szervezet működésével elégedett alkalmazottaktól várható olyan hozzáállás, mely pozitív következményekkel járhat az adott szervezetre nézve. Az, hogy a dolgozók elégedettek, még nem garancia arra, hogy jobb is lesz a teljesítményük, viszont ha elégedetlenek annak számos negatív következménye lehet. Dolgozatomban kiemelt helyet kapott a munkával való elégedettség, hiszen a szakirodalom alapján ez a leggyakrabban vizsgált terület, többen a munkával való elégedettséget a munkaattitűd szinonimájaként említik.Kutatásom fő célja annak feltárása volt, hogy a felmérés helyszínéül választott pénzintézet alkalmazottai mennyire elégedettek a jelenlegi munkahelyükkel, annak egyes tényezőivel.

Leírás
Kulcsszavak
dolgozói elégedettség, munkaattitűdök
Forrás