Magyar termékek kereslete és kínálata a külföldön élő magyarok körében

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Magyarország 2004-es Európai Uniós csatlakozása óta a migrációs folyamat felerősödött, és a nyitott határoknak köszönthetően egyre többen próbálnak szerencsét külföldön. Diplomadolgozatom készítése során ezt a jelenséget járom körül, központba helyezve az Európai Unió területén található, magyar termékeket árusító kisvállalkozásokat és a bennük rejlő lehetőségeket. Mindezt a Londonban, Angliában és a Dublinban, Írországban található magyar termékeket árusító kisvállalkozások szemszögéből vizsgálom meg. A helyzet aktualitására való tekintettel diplomadolgozatom célkitűzései között szerepel, hogy áttekintsem azt, hogy hogyan is lehet az Európai Unió határain belül kisvállalkozásokat üzemeltetni, kiemelvén a magyar tulajdonosok által üzemeltetett, magyar termékeket árusító kisvállalkozások helyzetét az Egyesült Királyságban és Írországban. A szolgáltatói oldal mellett megvizsgálom a fogyasztók hozzáállását is; azt, hogy a külföldön élő magyarok között van-e valós igény a Magyarországon előállított termékekre.

Leírás
Kulcsszavak
migráció, magyar vállalkozások, magyar termékek, kereslet, Európai Unió
Forrás