A magyar borok marketingje

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozatom a magyar borok marketingjéről szól. Általánosságban említést tettem a marketing tevékenységekről és vizsgáltam a magyar bormarketing helyzetét. A Badacsonyi borvidékre fektettem a hangsúlyt, amely segítségével bele láttam az e fajta tevékenység lényegébe. Kitértem továbbá egy két fejezetben a borturizmusra és a bor gasztronómiával való kapcsolatára. Kérdéseket állítottam össze, amiket kvalitatív és kvantitatív kutatások eredményeivel összegeztem. Diagramokon, illetve táblázatokban szemléltettem ezeket a tényeket. Dolgozatom befejező részében javaslatokat írtam, hogy mivel lehet még hatékonyabban fejleszteni ezt az ágazatot.

Leírás
Kulcsszavak
bormarketing, Badacsonyi borvidék, borturizmus
Forrás