A marketinggel foglalkozók, a segítők és a tanárok meggyőzési stratégiái, meggyőzési tudatosságbeli különbségek

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A szakdolgozat témája a marketing területen dolgozók, pedagógusok és segítő foglalkozásúak csoportjainak összehasonlítása a meggyőzési képesség szempontjából; a motivált és a kevésbé motivált meggyőzési mintázatok összevetése. Feltételeztem, hogy akik nap mint nap meggyőzési helyzetekkel szembesülnek, a tömegkommunikációban és/vagy társas helyzetekben (mint a marketing területen dolgozók, vagy a segítő foglalkozásúak), különböznek a meggyőzési tudásukban a tanároktól, akik szintén emberekkel foglalkoznak, és hasonló szinten iskolázottak, de a meggyőzéssel kapcsolatban az átlagemberekéhez hasonló tapasztalatokkal rendelkeznek. Feltételezem, hogy a segítő foglalkozásúak más jellegű taktikákat használnak a meggyőzés során, mint a marketingesek (pl. indirektség tekintetében). Továbbá arra is kerestem a választ, hogy a motiváció növelésével más taktikákat részesítettek-e előnyben, illetve hat-e ez a teljesítmény alapú meggyőzési tudatosság kérdőíven elért pontszámra.

Leírás
Kulcsszavak
meggyőzési tudatosság, meggyőzés, beleegyezés megnyerésére irányuló stratégiák, marketing, tanár, segítő
Forrás