A kutyatartás legfontosabb elemeinek vizsgálata a fogyasztói attitűdök figyelembe vételével

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatomban a XXI. századi kutyatartók viselkedésének elemzését, illetve az állataik számára történő vásárlási szokásainak vizsgálatát tűztem ki célul. Megvizsgáltam, hogy napjainkban a Magyarországon lévő háztartásoknál átlagosan hány kutya kap otthont és azoknak szükségleteit milyen takarmányokkal, eszközökkel elégítik ki. Továbbá célomul tűztem ki annak vizsgálatát, hogy a kutyatulajdonosok kedvenceik számára történő vásárlását milyen mértékig befolyásolják az általuk látott reklámok. A dolgozatom megírásának egyik legfőbb célja feltárni azokat a dolgokat és problémákat, amelyek a kutyatartók mindennapjaiban felmerülnek és esetleg megoldásokat találni rájuk.

Leírás
Kulcsszavak
Kutyatartás
Forrás