Dohányzásellenes társadalmi célú reklámok hatásosságának vizsgálata a posztadoleszcens korosztály félelmeinek tükrében

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Jelen dolgozat a dohányzásellenes társadalmi célú reklámok hatásosságának vizsgálatval foglalkozik a posztadoleszcens korosztály félelmeinek tükrében. Saját módszertanra alapozó vizsgálatom során a félelemkeltő reklámok kapcsán három fő vizsgálati irány került elemzésre. Megvalósult egyrészt a fiatal felnőtt, vagyis posztadoleszcens korosztály félelmeinek felmérése és összehasonlítása dohányzási szokásaik mentén. Másrészt vizsgálatra került a félelemkeltő üzenetek hatásossága a félelem tárgyának függvényében, illetve ugyanezen üzenetek effektivitásának különbségei hatékonysági üzenet meglétének vagy hiányának esetén.

Leírás
Kulcsszavak
posztadoleszcens, társadalmi célú reklám, dohányzás, dohányzásellenes, félelem, meggyőző üzenet, meggyőzés, félelemkeltő üzenet
Forrás