Hagyományos és újszerű konfliktuskezelési módszerek a szeghalmi Tildy Zoltán Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatom célja egyfajta helyzetelemzés, az aktuális állapot feltérképezése az iskolai konfliktusok, a konfliktuskezelés területén. Szeretném felmérni azt, hogy az intézményemben a kollégáim milyen mértékben találkoznak munkájuk során iskolai konfliktusokkal és milyen hatékonyan képesek kezelni azokat. Ehhez készítettem a kérdőívet, amelynek segítségével valós képet kaphatok a konfliktusokkal kapcsolatos legfontosabb kérdésekben.

Leírás
Kulcsszavak
konfliktus, konfliktuskezelés, általános iskola, intézményvezetés, kérdőív
Forrás