Sajátos nevelési igényű gyerekek a gyerekjóléti alapellátás intézményében, a hajdúböszörményi városi bölcsődében (integráció)

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A sajátos nevelési igényű gyerekeket fogadó intézményeknek meg kell felelni bizonyos jogszabályoknak, személyi és tárgyi feltételeknek, ellenkező esetben nem is működhetnek. Az objektív feltételek tehát azok adottak. Gondolok itt olyanokra, mint az intézmény akadálymentesítése, könnyen hozzáférhetősége, segédeszközök megléte, stb. Célom tehát nem ezekhez kötődik, arról szeretnék bizonyságot nyerni, hogy a gyereknevelők attitűdje befogadó, együttérző, empatikus. rendelkeznek a jó pedagógus személyiség jegyekkel, illetve integrálható-e a sajátos nevelési igényű gyerek a bölcsődébe a szülő véleményére lennék elsősorban kíváncsi, mert eddig még nem volt példa arra, hogy valakit elutasítsunk, mert nem integrálható az ép csoportba. Célom volt még a kérdőívek által, hogy a sajátos nevelési igényű gyerekek fejlesztése a gyerek jóléti alapellátás keretében a gyerekek napközbeni ellátását biztosító intézményben is lehetséges a Korai Fejlesztő Központok mellett.

Leírás
Kulcsszavak
Sajátos nevelési igényű gyerekek, bölcsődei nevelés
Forrás