A könyvpiac alakulása a digitalizáció korában

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozat középpontjában a könyvpiac alakulása áll, ezen belül is főleg az e-könyvekre fókuszálva. Elsőként a kommunikáció, tömegkommunikáció kerül ismertetésre, majd a média és új média fogalmakról esik szó. Taglaltam a digitalizáció fogalmát és folyamatát, illetve, hogy milyen hatása van a kultúrára. Ezután olyan meghatározások kerülnek bemutatásra, mint az információs társadalom, az információs és a digitális írástudás. Mivel a középpontban az e-könyvek állnak, így természetesen ezek részletes jellemzői is ismertetésre kerülnek. Primer kutatásom során kérdőíves megkérdezést alkalmaztam, amely által szerzett eredmények elemzésével zárul a dolgozat.

Leírás
Kulcsszavak
digitalizáció, e-könyv
Forrás