A hátrányos helyzet összefüggései középiskolás tanulóknál a teljesítményszorongással, énhatékonysággal és jövőorientációval.

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A műhelymunkám célja annak vizsgálata volt, hogy a hátrányos helyzetű tanulók és a nem hátrányos helyzetű tanulók között mutatható-e ki különbség teljesítményszorongás, énhatékonyság és jövőkép tekintetében. A szakirodalmi áttekintés alapján feltételeztem, hogy mindhárom tényező esetében megfigyelhető a két csoport között az eltérés.A kutatásom néhány Debrecenben található középiskolában végeztem el 161 diák részvételével. A hátrányos és nem hátrányos helyzetű tanulók közötti különbségek több esetben is megfigyelhetők voltak.

Leírás
Kulcsszavak
hátrányos helyzet, énhatékonyság, jövőkép, szorongás
Forrás