Az online reklám fejlődése és dinamizmusa a magyarországi tendenciákkal összefüggésben

Dátum
2008-01-21T07:54:31Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A huszadik század hagyományos reklámhordozói, az óriásplakátok, újságok, magazinok, rádió, televízió, mozi szórólapok, tömegközlekedési járművek mellé az 1990-es évek elejétől az internet is felsorakozott. Az elmúlt néhány évtized során, óriási átalakuláson ment keresztül. Míg életének korai szakaszában főként tudósok és kutatók használták az egymással való kapcsolattartás céljára, a világháló ma már összetett és szerteágazó marketing módszereknek is otthont ad, amelyek segítségével világszerte emberek millióihoz lehet eljutni. Új üzletfajták jelentek meg (a virtuális áruház), és új szavak kerültek a köznyelvbe.

Leírás
Kulcsszavak
internet marketing, piackutatás
Forrás