Bormarketing

Dátum
2009-09-29T07:31:45Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A diplomamunkámban a magyar bor piaci helyzetét mutatom be a világpiacon azért, hogy képet kaphassunk, hol is tartunk, mit kell még megtanulnunk a bormarketingben versenytársainktól. Majd szűkítem a kört a borvidékekre, az Egri borvidék bemutatására. Utána kitérek magára a termékre, a borra. A bor csomagolására, megjelenésére, designra, szabályzatokra, mi lehet egy palackon és mi nem. Ezek után egy igen különleges kapcsolatra szeretném felhívni a figyelmet, nevezetesen a repülőgépen történő személyszállítás és a bor kapcsolatára. Utána a Gál Tibor Pincészetet mutatom be. Végül egy általam összeállított kérdőív eredményét ismertetem.

Leírás
Kulcsszavak
Borvidék, palack, címke, fedélzeti bor, G.I.A. Kft.
Forrás