s.Oliver: a minőségi márkanév

Dátum
2009-10-01T10:09:34Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatom témájaként az s.Oliver német ruházati cég arculatának, piacának, versenytársainak, valamint aktuális reklámkampányainak bemutatását választottam. Célom, hogy egy átfogó képet adjak a vállalat működéséről, valamint, hogy bemutassam, mekkora szükség van ezen a területen a marketing eszközeire. Bemutatom, hogyan tudott az s.Oliver a nemzetközi élvonalba kerülni, hogyan lett egész Európában egyre ismertebb és melyek azok a marketing eszközök, stratégiák, melyekkel újra és újra elnyeri fogyasztói bizalmát, valamint vásárói köre folyamatosan bővül. Valamint az egyik legfontosabb megfigyelés, hogyan tud a márka egyszerre divatos, kényelmes és tartós ruhadarabot piacra dobni a különböző fogyasztói szegmensek igényeinek kielégítésével.

Leírás
Kulcsszavak
márka, image, reklámkampány, konkurenciák, s.Oliver
Forrás