A fogyasztók viselkedése a luxustermékek piacán
Dátum
2010-10-29T08:22:20Z
Szerzők
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt
Dolgozatomban a luxuspiac jellegzetességeit, tendenciáit mutatom be, különös figyelmet fordítva a piac fogyasztóinak magatartására. Arra a kérdésre keresem a választ, hogy egy sikeres vállalat hogyan képes ezen piac fogyasztói igényeinek kielégítésére, és hogyan tudja kialakítani azt a fajta kapcsolatot klienseivel, ami később márkahűséghez vezet. Először a luxus kategóriájának részletes elemzésére kerül sor, majd a luxuspiac fogyasztóinak, azok motivációinak emocionális hátterének áttekintésére térek rá. Esettanulmányomban a Louis Vuitton fogyasztóit és erre alapozva annak marketingtevékenységét fejtem ki, és kiderül, mit is tesz azért, hogy a világ legsikeresebb márkája maradjon.
Leírás
Kulcsszavak
luxus, luxusfogyasztás, fogyasztói magatartás