Browsing by Author "Farkas, Noémi Dóra"
Now showing items 1-20 of 22
-
Farkas, Noémi Dóra; Kiss, Marietta (2020)
-
Farkas, Noémi Dóra; Kiss, Marietta; Fehér, András (2019)
-
Fehér, András; Farkas, Noémi Dóra; Boros, Henrietta Mónika; Véha, Miklós; Szakály, Zoltán (2020)
-
Kiss, Marietta; Farkas, Noémi Dóra (2020)
-
Katona, HajnalkaA záródolgozatom témája a marketingkommunikáció eszközei. Röviden ismertetem, hogyan jelenik meg a kommunikáció és információfeldolgozás a reklám területén. Ezt követően jellemzem a marketingkommunikációs mix elemeit, majd ...
-
Hegedűs, MátéTémaválasztásom a direkt és indirekt értékesítés vizsgálata a turisztikai szektorban. A turizmus világában ez egy rendkívül fontos és összetett kérdés. A záródolgozatban vizsgálat alá kerül az idegenforgalmi iparág, a hazai ...
-
Farkas, Noémi Dóra; Kiss, Marietta (2020-07)Jelen kutatás legfőbb célkitűzése az volt, hogy feltárja a debreceni, vagy Debrecenben élő fogyasztók attitűdjeit az egészséges táplálkozással kapcsolatban, illetve az egészséges táplálkozás kivitelezhetőségét mindennapi ...
-
Farkas, Noémi DóraA dolgozat az egészséges táplálkozásról, annak jelentőségéről és pozitív hatásairól szól, valamint a hazai fogyasztók attitűdjéről a témával kapcsolatban.
-
Farkas, Noémi DóraA dolgozatomban az élelmiszerek fogyasztását vizsgáltam Magyarországon. Arra voltam kíváncsi, hogy viszonyul a lakosság az egészséges élelmiszerekhez, illetve, fontosnak tartják-e, hogy egészségesen éljenek és táplálkozzanak. ...
-
Fehér, András; Farkas, Noémi Dóra; Boros, Henrietta Mónika; Véha, Miklós; Szakály, Zoltán (2020-07)Az egészségtudatos életmód és az egészségesnek vélt élelmiszerek fogyasztása globális és hazai értelemben is egyre jelentősebb szegmensként jelenik meg. A digitalizációnak köszönhetően új és újszerű lehetőségek széles ...
-
Kiss, Marietta; Farkas, Noémi Dóra (2020-12-31)Kutatásunkban a háztartások egészségügyi, sport- és rekreációs kiadásai alapján szegmentáljuk az európai országokat, rámutatva arra, hogy e kiadások mértéke összefüggést mutat a fejlettség egyéb dimenzióival. Sportfogyasztás ...
-
Krányák, ÁdámA záródolgozatomban a hat hetes gyakorlati helyem, a Forrás Büfé és Pizzéria marketingkommunikációs tevékenységét mutatom be. Kezdésként a vállalkozást, rövid történetét és tevékenységét. Ezt követően ismertetem a vállalkozás ...
-
Husi, ÁdámSzakdolgozatom témájául a hazai online kiskereskedelmet választottam, kiemelten hazánk két legnagyobb forgalmát biztosító cég bemutatását: Extreme Digital és eMag. A piacot Michael E. Porter 5 erő analízisén keresztül ...
-
Kristóf, LászlóA koronavírus pandémia által okozott gazdasági nehézségek kerülnek előtérbe. Középpontban hazánk szerepel egy globális áttekintést követően. Az előző gazdasági világválság vizsgálatára is jelentős szerep jut. Fontos ...
-
Hetey, GabriellaJelen dolgozatom fő témája tehát a logisztikai szolgáltatások összegzése és vizsgálata volt. Az utóbbi években megfigyelhető voltak a kereskedelemben bekövetkezett jelentős változások, a piacok egyre telítődtek ezáltal ...
-
Láposi, NikolettA Magyar Posta Zrt. az ország egyetemes postai szolgáltatója. A postai küldemények továbbítását egy jól szervezett belső rendszer látja el. Dolgozatom célja, bemutatni ezt a centralizált, komplex, több évtizede sikeresen ...
-
Katona, DóraDolgozatomat a marketingkommunikáció és az online marketing témájában írtam, mindezt a szolgáltató vállalatok szemszögéből. Törekedtem arra, hogy szemléltessem azt, hogy miért is fontos a vállalkozások számára a hatékony ...
-
Kovács, KrisztinaGyakorlatomat az Debrecenben található Optimus 92 Kft.-nél töltöttem, záródolgozatomat is erről a cégről írtam. Dolgozatomat marketing és pénzügyi fejezetre bontottam. A marketing részben SWOT- és a PEST analízist alkalmaztam. ...
-
Heszler, BoglárkaBemutatom az OTP Bankot. A szolgáltatások után kifejtettem az Egészségpénztárt, annak működését és feltételeit. Több önsegélyező és egészségügyi szolgáltatás is vehető igénybe. Különböző biztosítások állnak rendelkezésükre ...
-
Fábián, BenceA szakdolgozatommal igyekeztem megismertetni számunkra a marketingmix elemeit, azaz a 4P/7P-t és, hogy ezek milyen összefüggésben vannak a PEST- analízissel és az SZCP marketing elemeivel.
Now showing items 1-20 of 22
Felhívjuk felhasználóink figyelmét arra, hogy a DEA "Egyetemi IP" és "Könyvtári számítógépek" elérési szintű dokumentumai kizárólag oktatási, kutatási, valamint saját tanulási célokra használhatóak fel, azt nem oszthatják meg az interneten és nem terjeszthetik. A dokumentum és a pdf megjelenítő védelmének megkerülése (másolás, nyomtatás, letöltés korlátozása) tilos.