Debreceni Egyetem elektronikus Archívum

- Böngészés - tárgyszó: "C#"

Rendezés: Sorrend: Találatok:

  • Kovács, Tibor (2011-04-29)
    A szakdolgozat bemutatja a Gray-kódot alkalmazó kódolt fényes 3D szkenner felépítését, működését.
  • Kányási, József Viktor (2011-11-17)
    A Haladó DBMS ismeretek 1 tantárgy gyakorlatán használt rendszer, amely megkönnyíti az oktató munkáját. A rendszer adatbázisának felépítését és a hozzá kapcsolódó alkalmazás ismertetését tartalmazza.
  • Gali, Gyula Lajos (2009-06-02)
    Adatnyilvántartó program fejlesztése ADO.NET segítségével
  • Zöld, Krisztián
    Szakdolgozatomban egy háromdimenziós többjátékos bújócska játékos készítettem el, melyhez a Unity nevű játékmotort és a C# programozási nyelvet használtam fel. A dokumentum részletesen ismerteti a Unity komponenseit, hogy ...
  • Balázs, Ádám; Kuk, József (2010-11-29)
    A Labtech Kft. 2008-ban kereste meg a Debreceni Egyetemet egy, már létező kardiológiai termékük továbbfejlesztésének céljából. Az Egyetemen munkacsoport alakult a fejlesztések megvalósítására Dr. Juhász István Tanár Úr ...
  • Bodrogi, Krisztián (2014-05-22)
    Egyetemi tanulmányaim alatt mindig is érdeklődtem a szoftverfejlesztés iránt ezen belül is a webes fejlesztések voltak azok, amelyek igazán vonzottak. Ezen területről is inkább az üzleti jellegű alkalmazások vonzottak. Így ...
  • Fésüs, Miklós (2011-05-02)
    A dokumentum egy konkrét Windows Phone 7 alkalmazás fejlesztésén keresztül mutatja be a platformra történő fejlesztés lépéseit nehézségeit.
  • Szabó, Dávid
    Célom volt egy olyan bioinformatikai szoftver elkészítése, amellyel képesek vagyunk biológiai adatbázisokat megnyitni és felhasználni – lehetoleg a méretétol függetlenül –, valamint az adatbázisokban lévo szekvenált ...
  • Szénás, Katalin
    Szakdolgozatom tárgya egy háromdimenziós játék fejlesztése, melyhez a Unity Engine-t és a C# programozási nyelvet használtam. A dolgozat első felében a számítógépes játékok fejlődésén, valamint a Unity bemutatásán van a ...
  • Némethy, Attila Péter
    A monopoly játék megvalósítása .NET környezetben. a megvalósítás C# nyelven készült és a hozzá tartozó grafikus felület a WPF technológiákra épül. A téma a megvalósításra alapul. A megvalósítás tartalmaz helyi és hálózati ...
  • Simay, Gergely (2014-05-28)
    Diplomamunkám tárgya egy kétszemélyes táblajáték fejlesztése Unity játékmotor felhasználásával Android platformra. A játék során a játékos a számítógép ellen játszik. A gépi játékos viselkedésének megalkotásában a mesterséges ...
  • Frank, Marianna
    Dolgozatomban egy kétdimenziós platformerjátékot készítettem el, melyhez a Unity nevű játékmotort és a C# programozási nyelvet használtam fel. A dokumentum részletesen ismerteti a Unity eszközkészletét a játékon keresztül, ...
  • Molnár, Dezső
    A dolgozat, három fő részre osztható: marketing részre, adatbázis kezelés részre és programozás részre. A marketing rész alapköve az egyes marketing mix elemek által okozott változás a hatékonyságban. Az adatbázis, melynek ...
  • Makai, Imre (2013-05-06)
    A szakdolgozatom célja egy olyan algoritmus bemutatása, amely egy „elég jó” lépést tud ajánlani – nem teljes információs – kétszemélyes játékok esetén. Mindenképpen egy saját játékkal szerettem volna bemutatni a lépésajánló ...
  • Thuri, József Sándor
    Közel másfél évtizeddel ezelőtt elkezdődött az MTA TAKI nagyhörcsöki telepén egy kísérletsorozat, mely során 13 mikroelem környezeti szennyező hatását kezdték el vizsgálni. A dolgozatom keretén belül ezeknek az adatoknak ...
  • Thuri, József Sándor
    A dolgozatom a nagyhörcsöki tartamkísérletek adatainak feldolgozását elősegítő asztali alkalmazásról szól. Bemutatja alapjaiban a kísérletet, majd részletesen bemutatja a program funkcióit és használatát. Kitér az alkalmazott ...
  • Zabos, Péter Roland; Erdei, Timotei István (DUPress Debrecen , 2018-08-02)
    Mára már teljesen elengedhetetlenné vált bármely számítógépes szoftver használata LP-k, (long play) de egyetlen zeneszám elkészítésekor is. Az is fontos része lehet az alkotói munkának, hogy szoftverekkel már az effekt ...
  • Gunda, Lénárd (2006-06-29)
    A világban számos adatbázis kezelő rendszer (DBMS) létezik. Azonban a DBMS-ek közötti átjárás számos problémát vet fel, még annak legegyszerűbb változata is, amikor is csupán az adatokat szeretnénk a két adatbáziskezelő ...
  • Fazekas, Renátó Bence (2014-04-30)
    Szakdolgozatomban a célom egy olyan program készítése, amely olyan embereken segíthet, akik sportsérülésben szenvednek és rehabilitációra szorulnak. A felhasználónak megadott időn belül kell egy-egy pózt felvennie, majd ...
  • Mihucza, Bence (2014-01-15)
    A szakdolgozat egy határidő figyelő alkalmazás fejlesztését írja le. Az alkalmazás C# nyelven íródott. Az adatbázis-kezelő rendszer MSSQL volt. A dokumentum tartalmazza az adatbázis sémát, valamint az alkalmazás működésének ...
 
 

Keresés a DEA-ban

Felhasználói adataim