University of Debrecen Electronic Archive

Browsing by Subject "C#"

Sort by: Order: Results:

  • Nagy, Márta
    A szakdolgozatom célja egy kétdimenziós platformer játék implementálása a Unity játékmotor és a C# programozási nyelv felhasználásával. A dolgozat bemutatja a Unity működésének alapjait, az ehhez tartozó alapfogalmakat, ...
  • Kovács, Tibor (2011-04-29)
    A szakdolgozat bemutatja a Gray-kódot alkalmazó kódolt fényes 3D szkenner felépítését, működését.
  • Kányási, József Viktor (2011-11-17)
    A Haladó DBMS ismeretek 1 tantárgy gyakorlatán használt rendszer, amely megkönnyíti az oktató munkáját. A rendszer adatbázisának felépítését és a hozzá kapcsolódó alkalmazás ismertetését tartalmazza.
  • Gali, Gyula Lajos (2009-06-02)
    Adatnyilvántartó program fejlesztése ADO.NET segítségével
  • Papp, Szabolcs
    Szakdolgozatom az aknakereső játék bemutatásáról és ennek megoldásáról szól. Bemutatom a játék történetét, profi játékosok által használt megoldási módszereket. Ezután kerülnek részletezésre azok az algoritmusok, melyek a ...
  • Czeglédi, László
    Az aknakereső történetét, változatait, szabályait mutatom be. A saját aknakereső implementációmat szemléltetem. A saját implementációmmal kapcsolatos egyedi megoldásokat és a implementációhoz használt technológiát bemutatom. ...
  • Tóth, Péter
    Az RPA (Robotic Process Automation) napjainkban egyre inkább elfogadott technológia. Ezen a területen az egyik leggyakrabban használt szoftver a Blue Prism. Ezen dolgozat tárgya egy olyan demonstrációs alkalmazás fejlesztésének ...
  • Zöld, Krisztián
    Szakdolgozatomban egy háromdimenziós többjátékos bújócska játékos készítettem el, melyhez a Unity nevű játékmotort és a C# programozási nyelvet használtam fel. A dokumentum részletesen ismerteti a Unity komponenseit, hogy ...
  • Balázs, Ádám; Kuk, József (2010-11-29)
    A Labtech Kft. 2008-ban kereste meg a Debreceni Egyetemet egy, már létező kardiológiai termékük továbbfejlesztésének céljából. Az Egyetemen munkacsoport alakult a fejlesztések megvalósítására Dr. Juhász István Tanár Úr ...
  • Bodrogi, Krisztián (2014-05-22)
    Egyetemi tanulmányaim alatt mindig is érdeklődtem a szoftverfejlesztés iránt ezen belül is a webes fejlesztések voltak azok, amelyek igazán vonzottak. Ezen területről is inkább az üzleti jellegű alkalmazások vonzottak. Így ...
  • Fésüs, Miklós (2011-05-02)
    A dokumentum egy konkrét Windows Phone 7 alkalmazás fejlesztésén keresztül mutatja be a platformra történő fejlesztés lépéseit nehézségeit.
  • Dukrét-Seres, Norbert
    Diplomamunkám témája egy számítógépes játék, amely egy valós gazdasági üzletvitelt szimulál. Ennek megfelelően a bevezetőben kifejtem, hogy mi is az a számítógépes játék. Tisztázok bizonyos gazdasági alapfogalmakat, ...
  • Füzes, Bendegúz István
    Dolgozatom egy gesztusvezérelt pingpong játékról szól. Az elején megemlítem a gesztusvezérlésű eszközöket (Kinect) és összehasonlítom a különböző generációkat. Ezután a fejlesztői környezet hasznosságáról és tulajdonságairól ...
  • Szabó, Dávid
    Célom volt egy olyan bioinformatikai szoftver elkészítése, amellyel képesek vagyunk biológiai adatbázisokat megnyitni és felhasználni – lehetoleg a méretétol függetlenül –, valamint az adatbázisokban lévo szekvenált ...
  • Szénás, Katalin
    Szakdolgozatom tárgya egy háromdimenziós játék fejlesztése, melyhez a Unity Engine-t és a C# programozási nyelvet használtam. A dolgozat első felében a számítógépes játékok fejlődésén, valamint a Unity bemutatásán van a ...
  • Némethy, Attila Péter
    A monopoly játék megvalósítása .NET környezetben. a megvalósítás C# nyelven készült és a hozzá tartozó grafikus felület a WPF technológiákra épül. A téma a megvalósításra alapul. A megvalósítás tartalmaz helyi és hálózati ...
  • Kozma, Gergő Márk
    Napjainkban a videójátékok szerves részét képezik a mindennapi életünknek. A videójátékok népszerűsége nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a szoftveripar a gazdaság egyik húzóerejévé váljon. A videójátékoknak számos zsánerét ...
  • Simay, Gergely (2014-05-28)
    Diplomamunkám tárgya egy kétszemélyes táblajáték fejlesztése Unity játékmotor felhasználásával Android platformra. A játék során a játékos a számítógép ellen játszik. A gépi játékos viselkedésének megalkotásában a mesterséges ...
  • Frank, Marianna
    Dolgozatomban egy kétdimenziós platformerjátékot készítettem el, melyhez a Unity nevű játékmotort és a C# programozási nyelvet használtam fel. A dokumentum részletesen ismerteti a Unity eszközkészletét a játékon keresztül, ...
  • Nemes, Attila
    Szakdolgozatomban egy 2 dimenziós játék fejlesztésének a menetét mutatom be. Először ismertettem a játék fejlesztés történetét, majd hogy miért választottam ezt a témát. Ezután bemutattam a C# programozási nyelvet és a ...
 
 
Felhívjuk felhasználóink figyelmét arra, hogy a DEA "Egyetemi IP" és "Könyvtári számítógépek" elérési szintű dokumentumai kizárólag oktatási, kutatási, valamint saját tanulási célokra használhatóak fel, azt nem oszthatják meg az interneten és nem terjeszthetik. A dokumentum és a pdf megjelenítő védelmének megkerülése (másolás, nyomtatás, letöltés korlátozása) tilos.