Az asszociáció és az asszociációs tesztek jelentősége és mérése a marketing illetve marketingkutatás folyamatában

Dátum
2012-10-29T09:36:29Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozatomban bemutatni szándékozom az asszociáció szerepét és megnyilvánulásait a marketingkutatás folyamatában, majd összefoglaló képet kívánok adni a kvalitatív piackutatás leggyakrabban alkalmazott technikáiról és ismeretükben bemutatni egy, általam és hallgatótársaim által létrehozott eljárást, az úgynevezett Redukált Asszociációs Tesztet. Mivel a kognitív folyamatok feltárása a marketingben jelentős szerepet játszik, ezért az asszociáció témáját körüljárva és megértve, a röviden csak RAT-nak nevezett asszociációs teszt működését mutatom be.

Leírás
Kulcsszavak
asszociáció, projektív technika
Forrás