University of Debrecen Electronic Archive

Browsing Hallgatói dolgozatok (Kommunikáció- és Médiatudomány) by Title

Sort by: Order: Results:

  • Balogh, Fruzsina (2013-04-12)
    Jane Austen írónő életműve az angolszász örökség egyik legkiemelkedőbb és legtöbbet idézett darabja. Austen nem csak saját kora kulturális színtereit határozta meg, napjainkban is számottevő teljesítménye, hagyatéka. A 19. ...
  • Petró, Enikő
    A japán reklámok mára már valóságos mémmé váltak az internethasználók köreiben és az ezeket összegyűjtő videók nagy megtekintésszámmal rendelkeznek. Ezzel ellentétben Magyarországon például legtöbben zavarónak és idegesítőnek ...
  • Baráti, Fanni
    A reklámok mindennapjaink részét képezik. Azzal hogy egyre több időt töltünk, a világhálón vagy többet nézzük a tévét egyre több és több reklámmal találkozunk. A területek bővülésével arányosan a reklámok száma is nagyban ...
  • Kapros, Enikő (2014-04-01)
    Dolgozatom témája a koreai popzene (K-Pop)kulturális exportcikként betöltött szerepe. A K-Pop kialakulásának és globális terjedésének vizsgálata mellett a Magyarországon való jelenlétét kutattam.
  • Orbán, János Márk
    A The Walking Dead televíziós sorozat egy 2010-ben egy új koncepcióval került képernyőre. Az akkor még csak teszt jelleggel indított sorozat mára nézők milliót ülteti a képernyők elé. Dolgozatom témájának egyik részét a ...
  • Nyitrai, Klaudia Lilla
    Záródolgozatomban a kávézási kultúráról, a kávéházakról, és ezek személyes, valamint a közösségi médiában folytatott online kommunikációjáról írok.Dolgozatomban a web 2.0 megjelenésével járó változásokat szeretném átfogóan ...
  • Somorjai, Soma László (2014-05-16)
    Szakdolgozatomban két filmet elemzek, amely két kelet – európai maffiaszervezetet mutat be, annak felépítését, működését, és a létezésüket a mindennapi életben. A filmek által bemutatom az orosz és az albán maffia történetét, ...
  • Péter, Fanni Tünde
    Dolgozatom témájaként két olyan tárgykört választottam ötvözni, melyekkel eddig nagyon sokat foglalkoztam és közel állnak hozzám annyira, hogy a kutatásaim során a kettő összekapcsolásával egy teljesen új dimenzióba ...
  • Bordás, Tamás (2014-04-15)
    A dolgozatom a magyar kereskedelmi rádiózás alakulását, fejlődését mutatja be a rendszerváltás óta Magyarországon. Előbb országos viszonylatban, majd debreceni viszonylatban is. Ezen belül fő hangsúlyt kapott a régióban ...
  • Béres, Eszter Beáta (2014-04-15)
    A tömegkommunikáció, napjaink egyik legfontosabb és kiemelkedő eszköze a televízió, a tömegkultúra egyik legelterjedtebb médiuma. Az emberek többsége innen szerzi információit a világról, s ezt tartja megbízható forrásnak. ...
  • Farkas, Eszter
    Szakdolgozatomban a kettős állampolgárságról szóló diskurzust elemeztem a magyar és szlovák nyomtatott és online sajtóban. A kedvezményes honosítás fordulópont volt a külhoni magyarok életében. Kutatásom kiindulópontjaként ...
  • Lehóczky, Gábor
    Dolgozatomban azt vizsgáltam, hogyan érvényesülnek a képregény mediális sajátosságai és hangsúlyozott szubjektivitása a társadalmi kommunikációban. Kiindulópontom az, hogy ez a szubjektivitás nem csak egyének, de csoportok ...
  • Szücs, József Soma (2013-04-09)
    Záródolgozatomban Christopher Nolan életművét, és azon belül Batman-trilógiáját és a filmek alapjául szolgáló képregényeket hasonlítottam össze. Kutatási módszerként tartalomelemzést alkalmaztam. A kutatásom célja az volt, ...
  • Csarnai, Gréta
    Bevezetés Dolgozatomban a Hajdú Takarék Takarékszövetkezet és a Fundamenta Lakáskassza Zrt. működésének elemzésével kívánom bemutatni a két pénzügyi szolgáltató tevékenységében fellelhető azonos ...
  • Schwarcz, Barbara (2014-04-23)
    Záródolgozatom témája nagyon közel áll hozzám, ugyanis több mint tíz évig kézilabdáztam én is. Nálunk ez családi hagyomány, édesanyám Horváth Tímea a Ferencvárosi Torna Club játékosa volt sok-sok éven át, így a kézilabda ...
  • Ökrös, Angéla Ivett (2014-04-01)
    Szakdolgozatom témájául a magyarországi kiadók olvasókkal szembeni marketingstratégiáját és kommunikációját választottam. Azért ezt a témát, mert megfigyeléseim szerint a kiadók többsége ma már sokkal jobban odafigyel arra, ...
  • Prezenszki, Alex
    Dolgozatomban bemutatom, hogy a DEATHRECEN márka esetében hogyan történt a közösségépítés, hogyan lépett piacra már ruházati cégként a brand, majd milyen eredményeket ért el a különböző közösségi média felületek támogatásával. ...
  • Birke, Regina
    A Kisvárdai Kézilabda Club csapatinak kommunikációját vizsgáltam. Dolgozatomban kérdőívek és interjúk segítségével keresem a választ a kérdéseimre. Összesen 60 darab kérdőívet és három interjút készítettem, kvalitativ ...
  • Nagy, Henrietta
    Kutatásom célja, hogy bemutassam a ZsolcaTV és környző regionális régiókban működő kisebb-nagyobb televíziók web2- höz való viszonyát és fejlődését. A XXI. század internet szolgáltatásai elsősorban közösségekre épülnek. A ...
  • Gellai, Anita (2013-03-28)
    Dolgozatom során azt kutattam, hogy napjaink fantasyval telített hétköznapjaiban, miért vált ennyire népszerűvé a Trónok Harca című sorozat.
 
 

Search DEA


My Account