University of Debrecen Electronic Archive

Browsing Hallgatói dolgozatok (Marketing és Kereskedelem) by Title

Sort by: Order: Results:

  • Tóthszegi, Dóra Éva
    Szakdolgozatom témájának a magyarországi székhellyel rendelkező gazdasági társaságok, egyéni vállalkozások, mikro- és kisvállalkozások vezetőinek pénzügyi szolgáltatókkal szemben támasztott elvárásait, a piac jelenlegi ...
  • Kiss, Patrícia
    Dolgozatomban Gázszer Kft. marketingtevékenységének vizsgálása.
  • Bodnár, Angéla
    A dolgozat a marketing és a reklám alapfogalmairól, kialakulásáról szól. Bemutatja a reklámokat megjelenítő különböző médiumtípusokat, majd a reklám jogi és erkölcsi szabályozását. A primer kutatás a generációs különbségeket ...
  • Molnár, Dóra
    A dolgozatomban a médiahasználati szokásokat szeretném bemutatni X, Y, Z generációkra bontva magyarországi viszonylatban. Rá szeretnék mutatni arra az esetleges problémákra, illetve előnyökre, amit ez rohamosan fejlődő ...
  • Molnár, Dóra
    A dolgozatomban a médiahasználati szokásokat szeretném bemutatni X, Y, Z generációkra bontva magyarországi viszonylatban. Rá szeretnék mutatni arra az esetleges problémákra, illetve előnyökre, amit ez rohamosan fejlődő ...
  • Ács, Balázs András
    Szakdolgozatom célja az volt, hogy bepillantást nyújtsak azoknak, akik érdeklődnek a generikus gyógyszercégek marketing tevékenysége iránt. A generikus gyógyszercégek marketingjét egy hazai kis- és középvállalkozás segítésével ...
  • Rembeczki, Valéria
    A tanulmány a generikus gyógyszerek magyarországi piacát mutatja be. A mindennapok során gyakran találkozhatunk azzal a ténnyel, hogy a gyógyszerpiac a gazdaság egy kevésbe ismert, speciális területe. Ez egy olyan tanulmány, ...
  • Hódi, Enikő
    Dolgozatom legfőbb célja az volt, hogy a hagyományos reklámozási eszközök mellett felhívjam a figyelmet az alternatív kommunikációs megoldást kínáló gerillamarketingre, amely formabontó, extrém ötletekkel, költséghatékony ...
  • Váradi, Norbert
    Véleményem szerint a gerillamarketing olyan fegyver a marketing és a reklámszakma világában, amit fontos lenne megragadnia a szakembereknek, hogy mind ügyfeleikben, mind más fogyasztókban pozitív képet alkothassanak meg a ...
  • Szanyó, Antónia
    Szakdolgozatom célja volt ismertetni a gerillamarketing fogalmát és korszerűbb felhasználási formáit a hétköznapi emberekkel, vállalkozásokkal. Következő célom volt megvizsgálni mi az emberek véleménye róla, milyen ...
  • Timár, Levente
    A dolgozatomban a gerincsérves és egészséges emberek magatartását vizsgáltam a betegséggel és a kezelésével kapcsolatban. A kutatásomat a Health Belief modell alapján építettem fel, ahol hat komponenst vizsgáltam.A gerincsérv ...
  • Kőrösi, Rebeka
    A dolgozatom célja a projektek felépítésének, szereplőinek, valamint a pályázat elkészítésének folyamatának bemutatása volt. Bemutattam a GINOP-2.3.3-15 pályázati felhívást, valamint egy hozzá tartózó pályázatot, projektet. ...
  • Veres, Nikolett
    Szakdolgozatom témája során a marketing és az ügyfélkapcsolat fontosságát kívánom bemutatni magyar kis és középvállalkozáson (KKV-n) keresztül, ábrázolva a lehetséges fejlődési lehetőségeket. Kutatásom során vizsgálni ...
  • Monok, Orsolya
    Dolgozatomban a Globus zöldségkonzervek fogyasztói megítélését vizsgáltam a 29 év alatti fiatal nők körében. Megvizsgáltam a jelenlegi konzervfogyasztók vásárlást befolyásoló tényezőit.Részletesen elemeztem a vásárlási és ...
  • Benyovszki, Barna
    Dolgozatom célkitűzése a gluténérzékenység és annak okainak kutatás volt, továbbá annak a vizsgálata, hogy mennyire van jelen a gluténmentes konyha napjaink vendéglátásában. Ezek mellett felmértem a gluténérzékenyek étterembe ...
  • Kujbus, Eszter
    Dolgozatom során a gluténmentes termékek fogyasztóinak a vásárlási szokásait és az ezekhez fűződő marketing tevékenységet mutattam be.
  • Kovács, Andrea
    Záródolgozatomban a GSV Kereskedelmi Kft. tevékenységét mutatom be. A logisztikai folyamatok vizsgálatával és elemzésével betekintést nyerhetünk a tüzép működésének folyamatába. A logisztikai folyamatokat részleteire bontva ...
  • Kiss, Tibor
    A 14 hetes szakmai gyakorlatomat a Hungaro Chemicals Kft-nél töltöttem. Az elmúlt időszak alapos elméleti felkészítése után végre a gyakorlatban is megtapasztalhattam a logisztika tudományának összetett és igen sokrétű ...
  • Hankó, Fruzsina
    A reklám része a mindennapjainknak, manapság már bármerre találkozhatunk különféle hirdetésekkel. A televízióban lévő reklámokat gyakran tudattalanul is megnézzük, ezért azoknak van a leginkább befolyásoló hatásuk. Legkiválóbb ...
  • Révész, Bianka
    Szakdolgozatom a gyermekmunka fennállásának okait és miértjeit taglaljam, kitekintéssel a gazdaságra gyakorolt hatásival. Elemzi, hogy milyen okok miatt alkalmaznak még mindig gyermekmunkát, hogy a munkaadóknak ez miért ...
 
 

Search DEA


My Account

Felhívjuk felhasználóink figyelmét arra, hogy a DEA "Egyetemi IP" és "Könyvtári számítógépek" elérési szintű dokumentumai kizárólag oktatási, kutatási, valamint saját tanulási célokra használhatóak fel, azt nem oszthatják meg az interneten és nem terjeszthetik. A dokumentum és a pdf megjelenítő védelmének megkerülése (másolás, nyomtatás, letöltés korlátozása) tilos.