Marketing hatékonyság mérése

Dátum
Szerzők
Molnár, Dezső
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozat, három fő részre osztható: marketing részre, adatbázis kezelés részre és programozás részre. A marketing rész alapköve az egyes marketing mix elemek által okozott változás a hatékonyságban. Az adatbázis, melynek szerkezetét a marketing szakirodalom határozza meg, az adatok tárolására, míg a program, ezen adatok kiolvasására, feldolgozására és módosítására szolgál. A módosított táblákat el is lehet menteni, majd ezekkel újabb számításokat végezni. Az adatbázis importálását, feldolgozását és mentését, mind SQL utasítások biztosítják. Célom, az volt ezzel a programmal, hogy láthatóvá tegye azt ami az adatbázisban eltárolt adatok mögött rejtőzik és, hogy láthatóvá tegye egy cég előző évi marketing beavatkozásainak hatékonyságát. A programot megpróbáltam, úgy kialakítani, hogy minél egyszerűbb legyen a kezelése, és több általános felhasználói hibát is kiküszöböltem. Megírása során törekedtem, a dinamikusságra, de ez nem minden esetben tudtam megvalósítani.

Leírás
Kulcsszavak
marketing, C#, programozás, adatbázis, hatékonyság
Forrás