Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Bartha, Vanda"

Megjelenítve 1 - 2 (Összesen 2)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Életminőséget befolyásoló tényezők - Alkoholfogyasztás Hajdúhadházon
    Bartha, Vanda; Godáné Sőrés, Anett; DE--Gazdaságtudományi Kar
    A dolgozatom témájának azért választottam az életminőség egy területének a vizsgálatát, mert napjainkban ez egy nagyon komplex problémát jelent. Az alkoholfogyasztás, mint életminőséget befolyásoló tényező, egy olyan terület mellyel nem foglalkozunk eleget, pedig következményeit mindenki érzi, ismeri. A szakdolgozatom kutatási témáján keresztül bemutatom az alkoholfogyasztás szokásait, az ezzel kapcsolatos problémákat, társadalmi hatásait, és az esetleges megoldásokat a problémákra. Az alkoholfogyasztás témája, úgy gondolom kimeríthetetlen, ezért fontos foglalkozunk vele, és a dolgozatom által remélhetőleg sikerül a meglévő problémákat feltárni.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    A Z generáció fogyasztási szokásait meghatározó online marketing eszközök vizsgálata
    Bartha, Vanda; Árváné Ványi, Georgina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    A diplomadolgozatom főtémájának a Z generáció és az online marketing viszonyát választottam. Érdekelt, hogy milyen hatással vannak a jelen fiataljaira a feléjük irányuló online marketing kampányok és hogyan változott meg a fogyasztói kultúrájuk az elődjeikhez képest, mennyire befolyásolhatóak és melyik az a csatorna ahol a legkönnyebben elérhető ez a generáció.Dolgozatomban feltártam az online marketing fogalmát és eszközeit, melyekkel a leginkább elérhető a Z – generációs társadalom és megismertem a korosztály jellem vonásait, gondolkodási módját és fogyasztását meghatározó tényezőket. Megvizsgáltam, hogy melyek azok az online marketing eszközök, amelyek a leghatékonyabban elérik a Z generációt és ezek milyen hatással vannak a generáció fogyasztási szokásaira.
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Kapcsolat
  • Súgó