Szerző szerinti böngészés "Bokor, Fruzsina"
Megjelenítve 1 - 1 (Összesen 1)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető A Coca-Cola márkaelemzése és szerepe napjainkbanBokor, Fruzsina; Soós, Mihály; DE--Gazdaságtudományi KarA mai világban nagyon sok márka található az üzletek polcain. Ezért a márkák célja nemcsak az alapvető igények kielégítése, hanem az is, hogy: arra késztesse a fogyasztókat, hogy vásárolják meg őket. Az érzelmi márkaépítés a kötődés létrehozásának lehetséges módja: amikor a fogyasztó a termék iránt kötődést érez. Az ilyen típusú márka a Coca-Cola, mint a világ egyik legsikeresebb márkája. Vitán felüli tény, hogy a Coca-Cola a világ egyik legismertebb és legkedveltebb márkája az üdítőitalok piacán és bár számos versenytárssal rendelkezik, főként a Pepsi-Colát sorolhatjuk az első helyre, mégis kutatások tömkelege eredményezi azt, hogy piacvezető márkáról beszélünk. Témaválasztásom oka az én személyes márka iránti hűségem.