Szerző szerinti böngészés "Borsos, Kamilla"
Megjelenítve 1 - 2 (Összesen 2)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető Új termék piaci bevezetéseBorsos, Kamilla; Szentesi, Ibolya; DE--Gazdaságtudományi KarMarketing stratégiák bemutatása, és annak eszközei. Egy új termék piaci bevezetése, és annak marketing eszközei. Egészséges életmód szerepe az egyéneknél, és táplálékkiegészítők használata. Sportolás és a táplálékkiegészítők közti összefüggés. Egy konkrét termék, a Protein Cream bemutatása, és piaci bevezetésének folyamata.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Új termék piaci bevezetése - Különös tekintettel a Szo-Fa Kft új fatokos megoldásáraBorsos, Kamilla; Szűcs, Róbert; DE--Gazdaságtudományi KarMarketing témába írtam a dolgozatomat. Egy cég új termékének piaci bevezetését, marketing eszközökkel vizsgáltam. Kérdőíves felméréseket végeztem magánszemélyek és kereskedők körében. Interjút folytattam egy beépítővel és a cég vezetőjével. Hipotéziseket állítottam fel, amelyeket a dolgozatban nagyrészt alátámasztottam. A kutatásom célja, hogy egy új típusú beltéri ajtó bevezetése, milyen fogadtatásra számíthat a vásárlók körében.