Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Fekete, Lilian"

Megjelenítve 1 - 2 (Összesen 2)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Tantárgyi kedveltségi rangsorok a természettudományos tantárgyak tükrében
    (2014-04-30T07:12:21Z) Fekete, Lilian; Chrappán, Magdolna; DE--Bölcsészettudományi Kar
    A szakdolgozatom témája: Tantárgyi kedveltségi rangsorok a természettudományos tantárgyak tükrében. A dolgozat megírásához kutatást végeztem egy általam kiválasztott gimnáziumban. A kutatás célja az volt, hogy megvizsgáljam a tanulók természettudományos tantárgyak iránti kedveltségét. A dolgozat első részében elsősorban történelmi áttekintést végeztem a hazai és nemzetközi szakirodalmak, valamint internetes források felhasználásával. Továbbá az ide vonatkozó mások által elvégzett felmérések és kutatások áttekintését is elvégeztem. Az általam készített felmérés elvégzéséhez egy 48 db kérdésből álló kérdőívet állítottam össze, valamint a gimnázium tanáraival személyes interjút készítettem. A kérdőívekben lévő kérdések leginkább a diákok természettudományos oktatáshoz, ill. tantárgyakhoz való viszonyukat hivatott feltárni. A tanárokkal készített interjúk szintén a természettudományos oktatás minőségére irányult. Ennek folyamán, a kérdőíveket 130 diák töltötte ki, melyek egy része első évfolyamos, ill. másik része végzős diák volt. A kérdőívek kitöltése után az adatok kiértékelése következett. A kutató munka során fény derült a középiskolások és a természettudományos tantárgyak viszonyára és ez alapján egy kedveltségi sorrend került megállapításra.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Zárótanítási óraterv elemzése
    Fekete, Lilian; Németh, Nóra Veronika; DE--Bölcsészettudományi Kar
    Szakdolgozatomban a B-típusú tanítási gyakorlatomat mutatom be, melyet a Debreceni Egyetem Balásházy János Gyakorló Szakközépiskolája, Gimnáziuma és Kollégiumában végeztem. Dolgozatomban a kollégiumi zárótanítási óratervemet elemzem részletesen. A kollégiumi nevelés, oktatás számos formában eltér a közoktatástól, ezért kívánom röviden kifejteni a kollégiumi nevelés, oktatás sajátosságait, és az ehhez fűződő tapasztalataimat. A zárótanítási óratervet az RJR modell főbb jellemzőire építve kívánom elemezni, bemutatni. Ráhangolódás, jelentésteremtés, reflektálás szakaszainak sajátosságai mentén az óra menete, alkalmazott munkaformák, oktatási módszerek, benyomások kerülnek kifejtésre. Dolgozatom záró részében a zárótanítást követő reflexiók, véleményekre is kitérek.
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Súgó