Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Guzsvinecz, Tibor"

Megjelenítve 1 - 9 (Összesen 9)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    Analyzing Accurate Egocentric Distance Estimates of University Students in Virtual Environments with a Desktop Display and Gear VR Display
    (2023) Guzsvinecz, Tibor; Perge, Erika; Szűcs, Judit
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    Examination of Accurate Exocentric Distance Estimates in a Virtual Environment Using a Desktop Display and the Gear VR
    (2024) Guzsvinecz, Tibor; Szűcs, Judit; Perge, Erika
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    Examining the Results of Virtual Reality-Based Egocentric Distance Estimation Tests Based on Immersion Level
    (2023) Guzsvinecz, Tibor; Perge, Erika; Szűcs, Judit
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    Implementation of the Heinrich Spatial Visualization Test in a Virtual Environment
    (2021) Guzsvinecz, Tibor; Perge, Erika; Sik-Lányi, Cecilia; Orbán-Mihalykó, Éva
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    Implementation of the Heinrich Spatial Visualization Test in a Virtual Environment
    (2021-12-21) Guzsvinecz, Tibor; Sik-Lanyi, Cecilia; Orban-Mihalyko, Eva; Perge, Erika
    A virtual environment was developed for PC and Android to be used with a desktop display and the Gear VR, respectively. The goal with it is to measure and enhance the spatial skills of people, because the latter can be achieved by solving simple geometric problems. Originally, this virtual environment consisted only of three such tests, namely the Mental Rotation Test, Mental Cutting Test and Purdue Spatial Visualization Test. Measurements were done in the past with these tests, but now the Heinrich Spatial Visualization Test is also included in the virtual environment. In this paper, its implementation and future measurement plan are presented.
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    Investigation of spatial ability test completion times in virtual reality using a desktop display and the Gear VR
    (2022) Guzsvinecz, Tibor; Orbán-Mihalykó, Éva; Sik-Lányi, Cecilia; Perge, Erika
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    The Effects of Display Parameters and Devices on Spatial Ability Test Times
    (2022) Guzsvinecz, Tibor; Orbán-Mihalykó, Éva; Sik-Lányi, Cecilia; Perge, Erika
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    The Influence of Display Parameters and Display Devices over Spatial Ability Test Answers in Virtual Reality Environments
    (2020) Guzsvinecz, Tibor; Sik-Lányi, Cecilia; Orbán-Mihalykó, Éva; Perge, Erika
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    The phosphorus negotiation game (P-Game): first evaluation of a serious game to support science-policy decision making played in more than 20 countries worldwide
    (2025) Haneklaus, Nils; Balláné Kovács, Andrea; Guzsvinecz, Tibor; Horváth, László; Komlósi, István; Basal, Oqba; Sik-Lányi, Cecilia; Lee, Tzong-Ru
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Kapcsolat
  • Súgó