Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Imre, Regina"

Megjelenítve 1 - 2 (Összesen 2)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Nincs kép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    A PPC kampányok hatása az online kkv-k sikerére
    Imre, Regina; Bakosné Dr. Kiss , Virág Ágnes; DE--Gazdaságtudományi Kar
    Az e-kereskedelem gyors növekedése jelentős mértékben átalakította a digitális marketing világát, amelyben a Pay-Per-Click (PPC) kampányok kulcsszerepet játszanak a kis- és középvállalkozások (kkv-k) számára. A dolgozat célja annak vizsgálata, hogy milyen hatással vannak a PPC kampányok az online kkv-k sikerére, különös tekintettel a Google Ads és Meta Ads kampányok szerepére. A kutatás célja ezeknek a kampányoknak az értékesítések növelésében, a konverziók javításában és a vásárlói elköteleződés növelésében betöltött hatékonyságának értékelése, valamint azok összehasonlítása az organikus forgalommal. A különböző kkv-k körében végzett empirikus elemzés eredményei azt mutatják, hogy a PPC kampányok nemcsak a bevételek növelésében játszanak fontos szerepet, hanem növelik a versenyképességet is a digitális piacon. Az eredmények arra is rávilágítanak, hogy a megfelelően optimalizált kampányok, például a remarketing stratégiák és célzott kulcsszavak alkalmazásával, jelentős javulást eredményezhetnek a konverziós arányokban.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Az online kereskedelem részletes bemutatása
    Imre, Regina; Szakály, Márk; DE--Gazdaságtudományi Kar
    A dolgozatom témája az online kereskedelem részletes bemutatása. Bemutatom az online kereskedelem kialakulásást, fejlődését. Ismertetek néhány alapfogalmat az e-kereskedelemmel kapcsolatban. A dolgozatom végén pedig bemutatok egy SWOT-analízist a gyakorlati helyem, tehát a Digitalkó példájának segítségével, a saját tapasztalataim és meglátátsaim alapján készítettem el. A dolgozatom egy átfogó elméltei képet nyújt az online kereskedelem legfontosabb részleteiről, a Frektan Kft, pedig egy konkrét gyakorlati példa ennek megvalósítására.
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Kapcsolat
  • Súgó