Szerző szerinti böngészés "Kiss, Hajnalka"
Megjelenítve 1 - 2 (Összesen 2)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető Az érzelmi intelligencia fejlesztése a középiskolában(2013-05-23T07:27:12Z) Kiss, Hajnalka; Nagy, Tamás; DE--TEK--Bölcsészettudományi KarMentálhigiénés programterv a gimnázium 9. évfolyama számára, mellyel az érzelmi intelligencia fejlesztését tűztem ki célul. A dolgozat 1. részében bemutattam az intézményt és a serdülőkort, mint célcsoportot. Ezt követi az elméleti kifejtése az érzelmi intelligencia jellemzőinek. A dolgozat 3. része maga a program 16 osztályfőnöki órára tervezve feladatokkal, melyek bemutatása a melléklet részben található.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Nagykereki honlapja(2007-03-20T08:07:29Z) Kiss, Hajnalka; Rutkovszky, Edéné; DE--TEK--Informatikai KarManapság az Internet nagymértékű terjedésével egyre nagyobb igény jelentkezik arra, hogy a kisebb településeknek, cégeknek, intézményeknek és magánszemélyeknek is önálló Internetes oldala legyen. Ez a lehetőség igen jelentős, hiszen nagy mennyiségű információt helyezhetünk el mindenki számára hozzáférhető helyen. Így komoly tájékozódási lehetőséget biztosíthatunk az érdeklődők számára. Ezért is éreztem szükségességét, hogy Nagykereki honlapját elkészítsem, hisz szülőfalum meglehetősen nagy történelmi múlttal, számos természeti értékkel rendelkezik, de eddig sajnos kevesen ismerték e táj szépségét, történetét. E honlap elkészítése lehetőséget nyújt arra, hogy az Internetre való felhelyezésével többen megismerhessék Nagykerekit és a látogatók érdeklődését felkeltve ne csak az Interneten keresztül, hanem a valóságban is meglátogassák ezt a szép községet. Remélem az itt szerzett tapasztalatok segítségemre lesznek pedagógiai munkám során is.