Szerző szerinti böngészés "Lengyel , Attila"
Megjelenítve 1 - 3 (Összesen 3)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető A hibakatalógus vizsgálata és fejlesztése a Biatain Silicone területen a Coloplast Hungary Kft-nélLengyel , Attila; Szűcs, Edit Gizella; DE--Műszaki KarA szakdolgozat célja a Coloplast Hungary KFT Biatain Silicone területén a termékek minősítésére szolgáló hibakatalógus bemutatása és vizsgálata. Bemutatásra kerül a vállalat rövid története, valamint a nyírbátori gyár működése is, nagy hangsúlyt fektetve a Biatain Silicone területen előállított sebtapasz termékek előállítására. Feldolgozásra és ismertetésre kerül a hazai és nemzetközi ISO szabvány néhány ide vonatkozó pontja, valamint bemutatásra kerül az orvostechnikai eszközökre vonatkozó előírások néhány követelménye is. A vállalat minőségirányítási rendszere is bemutatásra kerül, ennek keretén belül a nem-megfelelőségekről, a reklamációkról és a változások kezelésről, valamint a belső auditokról és a validációs folyamatokról is szó esik. Mindezek után részletesen bemutatásra kerül a Biatain Silicone területen használt hibakatalógus is, amely alapján végzik a termékek minősítését a területen dolgozó operátorok. Ezt követően a hibakatalógus fejlesztésére irányuló intézkedések kerülnek összefoglalásra, pontosan részletezve az is, hogy a hibakatalógus mely pontjai kerülnek kivezetésre. Végezetül egy becslés készül a várható megtakarításról, amely számszerűsítve bemutatja a fejlesztések eredményeként elérhető nyereséget is.Tétel Szabadon hozzáférhető Branding potential of spas in the Northern Plain and the Mid-Transdanubian Regions(2013-12-30) Mosonyi , Attila; Lengyel , Attila; Müller, AnettaBased on both primary and secondary research in our article we examined the brand elements of the main baths of the NorthernPlain Region (Szolnok Liget Thermal and Experience Bath, Nyiregyháza Aquarius Experience Bath, a Hajdúszoboszló Hungarospa Plc. and the Debrecen Aquaticum Mediterranean Experience bath ) and the Mid-Transdanubian Region (Komárom Medical bath, Agárd Thermal and Medical Bath, Pápa Castle Garden Bath) and worked out their brand systems. We also examined and analysed the possibilities and process of branding. According to their brand elements we established three categories for the baths: Established brands, Developing brands and Brandable baths.Tétel Szabadon hozzáférhető FENNTARTHATHATÓSÁG: KUDARC ÉS KIÚT KORUNK NAGY KÉRDÉSE ÉS EGY LEHETSÉGES VÁLASZ(2020-08-21) Lengyel , AttilaGlobal sustainability efforts of the past decades have been unsuccessful. Humanity is still on track to worst case climate scenario, the Paris Climate Conference, labele d as historic by many, did not prove to be a real breakthrough. Several explanations have been proposed to account for inaction. Few, however, have addressed the question of how a change in world view could be induced in people.