Szerző szerinti böngészés "Makhoul, Lilla"
Megjelenítve 1 - 2 (Összesen 2)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető A fogyasztói elégedettség és a lojalitás a szállodaiparbanMakhoul, Lilla; Kiss, Marietta; DE--Gazdaságtudományi KarA vevői elégedettség és a lojalitás témája nem új keletű, azonban aktualitása napjainkban sem vesztett a fényéből. Dolgozatom első felében az elégedettség és a lojalitás elméleti hátterével foglalkozom. A fogalmi meghatározások után szó lesz a kérdőívezés módszeréről, Noriaki Kano modelljéről, illetve Parasurman, Zeithaml és Berry munkásságáról is. Szakdolgozatom empirikus kutatásánál a spanyolországi Condesa de la Bahía Hotelben megvalósított kérdőíves kutatás eredményeit elemeztem. A felmérés során a szálloda egyes részterületeivel való elégedettségről és a lojalitásra való hajlandóságról tudhatunk meg információkat. Céljaim között a fogyasztói döntés folyamatának bemutatása és az elégedettség tényezőinek feltárása, aminek eredményeként létrejöhet a vállalathoz való elkötelezettség és a lojalitás. Emellett a lojalitás kialakulásának folyamatát is próbáltam feltérképezni.Tétel Korlátozottan hozzáférhető A fogyasztói elégedettség és a lojalitás a szállodaiparbanMakhoul, Lilla; Kiss, Marietta; DE--Gazdaságtudományi KarA vevői elégedettség és a lojalitás témája nem új keletű, azonban aktualitása napjainkban sem vesztett a fényéből. Dolgozatom első felében az elégedettség és a lojalitás elméleti hátterével foglalkozom. A fogalmi meghatározások után szó lesz a kérdőívezés módszeréről, Noriaki Kano modelljéről, illetve Parasurman, Zeithaml és Berry munkásságáról is. Szakdolgozatom empirikus kutatásánál a spanyolországi Condesa de la Bahía Hotelben megvalósított kérdőíves kutatás eredményeit elemeztem, amihez a szálloda vezetőségétől jutottam hozzá. A felmérés során a szálloda egyes részterületeivel való elégedettségről és a lojalitásra való hajlandóságról tudhatunk meg információkat. Céljaim között a fogyasztói döntés folyamatának bemutatása és az elégedettség tényezőinek feltárása, aminek eredményeként létrejöhet a vállalathoz való elkötelezettség és a lojalitás. Emellett a lojalitás kialakulásának folyamatát próbáltam feltérképezni. Összefüggést kerestem a munkavállalók motivációja, az egyes szolgáltatások minősége, a fogyasztói elégedettség és lojalitás kialakulása között.