Szerző szerinti böngészés "Menzel, Mira"
Megjelenítve 1 - 3 (Összesen 3)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető A MÁRKAÉPÍTÉS SAJÁTOSSÁGAI EGY SPECIÁLIS ÉLELMISZER ESETÉBENMenzel, Mira; Madai, Hajnalka; DE--Gazdaságtudományi KarA dolgozat során a célkitűzésem az, hogy megismerjem a márkaépítés szakirodalmát, különös tekintettel a termékhez kapcsolódó brandépítésre. Ezen túl két hipotézist vizsgálok. 1. Hipotézis: A márkaépítés eszközeinek nem azonos a hatékonyságuk. 2. Hipotézis: Speciális élelmiszer esetén a márkaépítés bevezetési szakaszában a költségeket nem fedezik a márka kapcsán realizálható bevételek. A dolgozat során mindkét hipotézist megerősítettem, végül következtetéseket és javaslatokat fogalmaztam meg.Tétel Korlátozottan hozzáférhető A Natur Gold Farms Kft. Stratégiai TerveMenzel, Mira; Madai, Hajnalka; DE--Gazdaságtudományi KarA szakdolgozatom során a Natur Gold Farms Kft. stratégiai tervét készítettem el a Debreceni Egyetemen megismert stratégiai menedzsment tudományág módszereivel. Három célkitűzésem volt a dolgozat megírása előtt. Elsősorban a stratégiai tervezés szakirodalmi és gyakorlati hátterét akartam megismerni, amely célkitűzés teljesítve lett. Másodsorban a vállalat iparágát és arra vonatkozó trendeket szerettem volna jobban megismerni, amelyet saját értékelésem szerint szintén teljesítettem. Végül a harmadik célkitűzésem szerint elkészítettem a vállalat stratégiai tervét, ahol a termékfejlesztés stratégiája bizonyult az optimálisnak.Tétel Korlátozottan hozzáférhető The Level of Internationalization of the University of DebrecenMenzel, Mira; Tóth, Eszter; DE--Gazdaságtudományi KarThis thesis introduces the process of internationalization and the most relevant and timeous technical literature on the process of internationalization of higher educational institutions. The scope of this study is the level of internationalization of the University of Debrecen, Hungary, so a brief summary of the institution is included as well.