Szerző szerinti böngészés "Miskucza, Nikoletta"
Megjelenítve 1 - 1 (Összesen 1)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető Boldogságmarketing- Multik a boldogságért?(2014-04-22T10:16:12Z) Miskucza, Nikoletta; Karcagi-Kováts, Andrea; DE--Gazdálkodástudományi és Vidékfejlesztési KarEgyre növekszik a tudatos fogyasztók rétege a társadalomban, akikre a normál marketing tevékenységek már nem úgy hatnak, mint régen. Ezért a cégeknek is másfajta marketingstratégiát kell alkalmazniuk. Ehhez már nem elég a reklámdömping, tanítani kell a fogyasztókat és értéket közvetíteni feléjük. Előtérbe kell helyezni a valódi kapcsolatok fontosságát, mivel korunk emberének életéből egyre inkább kiszorulnak ezek az értékek a sok munka, a fáradtság és az anyagi javak felhalmozására való törekvés miatt.