Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Nagy, Csabáné"

Megjelenítve 1 - 2 (Összesen 2)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    A műveleti sebesség, a gondolkodás fejlettségi szintjének és a matematikai teljesítmény kapcsolatának vizsgálata a „Kritériumorientált, diagnosztikus mérési-értékelési rendszer” felhasználásával a Debreceni Kazinczy Ferenc Általános Iskola 6-7-8. évfolyamán
    Nagy, Csabáné; Kindrusz, Pál; DE--Bölcsészettudományi Kar
    Szakdolgozatomban azt vizsgáltam, hogy a kritikus kognitív készségek fejlettsége milyen hatással van a tanulók matematika teljesítményére a „Kritériumorintált mérési-értékelési rendszer”-ben résztvevő osztályokban. A szakirodalom tanulmányozása után a dolgozat első részében bemutatom a témához kapcsolódó elméleti alapokat, összehasonlítom a klasszikus és modern tesztelméletet. A dolgozat második részében az elvégzett kutatási eredményeimet ismertetem, amelyből az induktív gondolkodást mérő teszt modern tesztelméleti elemzését emelném ki.
  • Nincs kép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Tanárképzési modellek elemzése, összehasonlítása
    Nagy, Csabáné; Chrappán, Magdolna; DE--Bölcsészettudományi Kar
    A szakdolgozat négy európai ország – Skócia, Hollandia, Lengyelország és Észtország – tanárképzési modelljét vizsgálja és hasonlítja össze. A fókuszban a tanári pályára való belépés támogatása, az indukciós időszak és a mentorálás rendszere áll. A vizsgálat rávilágít arra, hogy a tanárképzés minősége, valamint a pályakezdő pedagógusok támogatása szoros összefüggést mutat az oktatás eredményességével. Az eltérő nemzetközi gyakorlatok elemzése hozzájárulhat a hazai tanárképzési rendszer megújításához és hatékonyabbá tételéhez.
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Kapcsolat
  • Súgó