Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Nishi, Kanna"

Megjelenítve 1 - 1 (Összesen 1)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Digital and social media marketing for addressing the environmental conscious attitude.
    Nishi, Kanna; Soós, Mihály; DE--Gazdaságtudományi Kar
    The thesis aimed to explore the relationship between digital marketing and sustainability, specifically in creating environmentally conscious attitudes amongst people from Gen-Z. The study analyzed the effectiveness of creative strategies, namely informative and storytelling strategies, in promoting sustainable practices. Primary research was conducted through a survey of 200 individuals, while secondary research involved the use of the life cycle marketing model, content marketing matrix, and RACE framework. The study recommends that companies focus on educating customers about sustainability and environmentally friendly practices. The thesis concludes with an annex of raw data collected from the survey.
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Kapcsolat
  • Súgó