Szerző szerinti böngészés "Orha, Viktor"
Megjelenítve 1 - 3 (Összesen 3)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető A TÜZÉPKER Tüzelőszer és Építőanyag Korlátolt Felelősségű Társaság Debrecen és a GSV Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének összehasonlító elemzéseOrha, Viktor; Bajnai, Péter; DE--Gazdaságtudományi KarSzakdolgozatom témája a TÜZÉPKER Kft. és a GSV Kereskedelmi Kft. összehasonlító gazdasági elemzése. Az egyes fejezetekben rendre bemutatom a választott vállalatokat, a gazdasági elemzést, a választott elemzési területeteket és a hozzá tartozó mutatószámokat. A legnagyobb hangsúly a mutatószámokon és azok elemzésén van, keresve az ok-okozati összefüggéseket a vállalkozás egészére nézve. Az 5 vizsgált év adataiból levonom a mutatószámok alapján megállapított konklúzióimat, melyek alapján megállapítható a két vállalat eredményessége közti különbség. A vállalatok gazdasági helyzetének teljes átlátása érdekében vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzet mutatószámaival dolgoztam. Mivel az elemzésem alapjáúl két hasonló tevékenységi körű vállalatot választottam, így könnyebben megállapítható a kiszámított mutatószámok közti különbség, melyet nem torzít az esetleges iparági különbség.Tétel Korlátozottan hozzáférhető IKT eszközök használata az oktatásbanOrha, Viktor; Oláh, Szabolcs; DE--Bölcsészettudományi KarNapjainkban egyre nagyobb teret hódítanak a számítógépek, az interaktív tábla és az internet az oktatásban, alkalmazásuk módszertani elvei mégsem kellően kidolgozottak. A kutatások és felmérések igazolták a régebbi feltevéseket, hogy ezek az eszközök helyes alkalmazásával hatékonyabb tudásátadás érhető el, mindez motiváltabb tanulók és pedagógusok részvételével valósul meg. Kutatásom során elsődleges célom annak felmérése, hogy különböző korosztályba tartozó diákok milyen mértékben használják az IKT eszközöket egyrészt a mindennapokban, másrészt a tanulás közben otthon, illetve az oktatási intézményben.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Social Media Marketing(2013-01-29T11:02:51Z) Orha, Viktor; Simon, Zoltán; DE--TEK--Bölcsészettudományi KarIn the 21st century, in the computer age, many of our basic habits have changed. This can be most easily noticed on the youth who are the first to pick up the cutting edge technologies. Nowadays they spend most of their time in front of their computers, hanging on social networking sites such as Facebook, YouTube, Twitter and the list goes on. More and more of the new generation when they want to buy something, at first they do a web search find any related information on the product then read the reviews and comments of the owners on blogs and only then they decide to choose a particular brand (Turner 48). With the change of consumer habits, companies try to catch up with these new methods and try to engage their potential buyers by exploiting the possibilities of online social networks. This new wave of product sales is called social media marketing. The purpose of this thesis is to have an overview on this new online marketing phenomenon, analyze its effectiveness and finally conclude on where these methods will evolve in the future.