Szerző szerinti böngészés "Popovics, Alexandra"
Megjelenítve 1 - 2 (Összesen 2)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető Közösségi média, mint marketingkommunikációs eszközPopovics, Alexandra; Árváné Ványi, Georgina; DE--Gazdaságtudományi KarSzakdolgozatom célja a cégek közösségi médián való marketingtevékenységének bemutatása, s produktivitásának vizsgálata. Mivel érdekel az internet világa, annak lehetőségei, meg akartam tudni, hogy milyen megjelenési formái vannak az online reklámoknak, de legfőképp a közösségi média rejtelmei foglalkoztatnak. Arra kerestem a választ, hogy a legnagyobb közösségi oldal felhasználói miként vélekednek az ott megjelenő, felbukkanó reklámokról, eredményesnek tartják-e őket. Legfőképpen a jól ismert Facebook tanulmányozására fordítottam nagy hangsúlyt, érdekelt, hogy hogyan valósítható meg a portálon egy céges oldal létrehozása, ugyanakkor a hirdetések mikéntjére is kíváncsi voltam. Szakdolgozatomban a Facebookot vállalkozói szemszögből szekunder kutatások által vizsgáltam meg, s fejtettem ki azt, hogyan is tudnak megjelenni ezen a portálon, míg a saját kérdőívemben vizsgálom, hogy a felhasználók hogyan reagálnak az itt látható hirdetésekre. Szemügyre veszem továbbá az emberek reakcióit a vállalkozások Facebook oldalán megosztott különböző jellegű tartalmakra, reklámokra, avagy az oldalsávban elhelyezett hirdetésekre, tehát arra, hogy egy cég ilyen felületen történő kommunikációja milyen befolyással bír az érintettekre. Dolgozatomban elemeztem továbbá azt, hogy a felhasználók mennyire figyelnek fel a cégek által közölt tartalmakra a Facebook közösségi oldalán, s hogy az itt található hirdetéseket figyelembe veszik-e avagy azok zavarják-e őket.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Egy TÁMOP pályázati konstrukció keretében megvalósított projekt értékelésePopovics, Alexandra; Szűcs, István; DE--Gazdaságtudományi KarDiplomadolgozatom alapját egy TÁMOP-6.1.2/LHH/11/B kódszámú és „Egészségre nevelő és szemléletformáló életmódprogramok a leghátrányosabb helyzetű kistérségekben” című pályázat célrendszerének bemutatása képezi. Mivel érdekel a pályázati világ, értékelni szerettem volna egy már megvalósult projektet több szempontból is. Arra kerestem a választ, hogy a projekt megvalósítása a bevont személyek szemszögéből hogyan valósult meg, megérezték-e az Egészségfejlesztési Iroda létrehozásának jótékony hatását. Továbbá arra szerettem volna választ kapni, hogy egy ilyen projekt megvalósítása hogyan következik be és a megvalósításának hatékonyságát hogyan tudjuk mérni. Diplomadolgozatomban elemeztem továbbá, hogy a projekt megvalósításában szereplő személyek és a projektbe bevont célcsoporttagok miként vélekednek a pályázatban megvalósult programokról és az projekt eredményeként létrejött Egészségfejlesztési Iroda létrehozásának hatékonyságáról. A projekt megvalósításában szereplő munkatársakkal fókuszcsoportos interjút készítettem, a célcsoporttagokkal kérdőívet töltettem ki, melyek elemzését követően tudtam következtetéseket levonni.