Szerző szerinti böngészés "Sziklai, Emese"
Megjelenítve 1 - 2 (Összesen 2)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető A magyar bormarketing alakulása hét magyar pincészet példáján keresztül(2012-11-09T10:00:38Z) Sziklai, Emese; Kiss, Marietta; DE--TEK--Közgazdaság- és Gazdaségtudományi KarA diplomamunka célja, hogy feltárjam a magyar borpiac különböző méretű, eltérő stratégiát folytató pincészeteinek marketingtevékenységében rejlő különbségeket, különös tekintettel a vevők irányába mutató kommunikációs stratégia, termékfejlesztés, árképzés és az értékesítési csatornák jelenlegi és jövőbeli alakulására.Dolgozatom első részében a marketing elméleti megközelítését tekintem át, ami után a bormarketing sajátosságait mutatom be. Ezt követően a magyar borágazatot elemzem, majd röviden kitérek a világ és Európa borgazdaságának alakulására. A magyar borfogyasztási szokások, elvárások zárják az elméleti részt. Diplomamunkám második felében a pincészetekkel készített mélyinterjúk alapján a marketingtevékenységek közötti eltéréseket, összefüggéseket vizsgálom.Tétel Korlátozottan hozzáférhető A túlképzés és a felsőfokú végzettségűek foglalkoztatásának összefüggései(2010-10-28T06:57:52Z) Sziklai, Emese; Kotsis, Ágnes; DE--TEK--Közgazdaságtudományi KarA diplomadolgozat célja a túlképzés és a diplomás foglalkoztatás kapcsolatának alapos átvizsgálása, továbbá a felsőoktatási kibocsátás és a munkanélküliség helyzetének bemutatása, az ehhez kapcsolódó tudományos publikációk segítségével.