Szerző szerinti böngészés "Veres, Domokos"
Megjelenítve 1 - 2 (Összesen 2)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető Az Olimpia népszerűsége a fiatal generáció közöttVeres, Domokos; Balogh, Renátó; DE--Gazdaságtudományi KarA témaválasztásom azért esett az olimpia népszerűsége a fiatal generáció között témára, mert maga az olimpiai sportágak leginkább a fiatal generációt ösztönzik, hogy elinduljanak a versenyeken. A szurkolók bizonyos része is a fiatal generációhoz tartozik. A kutatásom során arra keresem a választ, hogy az olimpiai játékokat mennyire követi a fiatal generáció és melyek azok az olimpiai sportágak, amelyek különösen népszerűek a fiatalok körében, és melyek azok a sportágak, amelyek kevésbé népszerűek. A választott témám aktualitását, abban tudnám jellemezni, hogy a korábbi években Magyarország is pályázatot nyújtott be olimpia rendezésére vonatkozóan és a benyújtott pályázat egy ideig versenyben is volt a rendezés jogáért. Bár a pályázat visszaléptetésre került, de látok arra lehetőséget, hogy valamelyik következő nyári olimpiai játékok rendezési jogának elnyerésére Magyarország valamikor újra pályázni fog. Mivel ez a pályázat erősen megosztotta a magyar közvéleményt, a magyar emberek véleményét, természetes kíváncsiságom is vezérelt, hogy a kutató munkámban erre is választ keressek. Emellett a sportszervezői tanulmányaim alatt kiemelten érdeklődtem az olimpiai sportok, olimpiák rendezése iránt. Ezzel kapcsolatban tetemes saját szakirodalmat is összegyűjtöttem, melyet alaposan tanulmányoztam is önszorgalomból és saját érdeklődésből. Ebből rajzolódott ki számomra, hogy a szakdolgozatom témája lehetne az olimpia, a fiatalság témaköre, az olimpia magyar vonatkozásai és így együtt körvonalazódott ki számomra a szakdolgozat konkrét témája is.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Sportmérkőzések fogyasztási szokásainak marketing vetülete MagyarországonVeres, Domokos; Balogh, Renátó; DE--Gazdaságtudományi KarA dolgozatom általánosságban foglalkozik a sportesemények fogyasztási szokásaival. Vizsgálja az általános sportesemények fogyasztását. A Magyarországon lévő legnépszerűbb sportok marketingje is téma a dolgozatomban. A fogyasztókat megszólító marketing platformokat is elemzi. Összefoglalja, hogy a fogyasztók mi alapján választanak sporteseményeket. Ezen kívül a fogyasztók általános elégedettségét is felméri.