Szerző szerinti böngészés "Veres, Nikolett"
Megjelenítve 1 - 6 (Összesen 6)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető Az általános forgalmi adó bemutatása és elkerülésének módszereiVeres, Nikolett; Herczeg, Adrienn; DE--Gazdálkodástudományi és Vidékfejlesztési KarSzakdolgozatomban az általános forgalmi adó bemutatásával és elkerülésének módszereivel foglalkozom. Első lépésként részletesen bemutatom az általános forgalmi adóhoz kapcsolódó alapfogalmakat, majd ismertetem a rá vonatkozó szabályokat. Bemutatom továbbá az ellenőrzésének módját, illetve hogy milyen jogok és kötelezettségek illetik meg az egyéneket. A dolgozatom második felében bemutatom elkerülésének módjait, illetve hogy milyen károkat okoznak ezzel a csalók.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Az általános forgalmi adó és elkerülésének módszerei(2014-05-15T08:56:28Z) Veres, Nikolett; Herczeg, Adrienn; DE--Gazdálkodástudományi és Vidékfejlesztési KarDolgozatom az általános forgalmi adó bemutatásáról, illetve elkerülésének leggyakoribb módszereiről szól. Részletesen bemutatom az általános forgalmi adóra jellemzőeket. Ábrákkal szemléltetem a csalási folyamatokat. Esettanulmánnyal mutatom be a Magyarországon legjelentősebbnek számító áfacsalás felderítését és a csalás folyamatátTétel Korlátozottan hozzáférhető Die österreichische Presse in der Ersten RepublikVeres, Nikolett; Gröller, Harald; DE--Bölcsészettudományi KarDas Ziel meiner Diplomarbeit ist, die österreichische Presse im 20-sten Jahrhundert, dabei auf die Erste Republik konzentriert, darzustellen. Im ersten Teil meiner Diplomarbeit versuche ich die Geschichte der österreichischen Presse in verschiedenen Epochen darzustellen. Bei der Untersuchung der Presse kann man die Geschichte Österreichs nicht außer Acht lassen. Im zweiten Teil möchte ich mich mit der Geschichte der Parteienpresse beschäftigen. Unter der Lupe nehme ich die Arbeiter- Zeitung als sozialdemokratische Organ, die Neue Freie Presse als Blatt des liberalen Bürgertums, und die Reichspost als Zeitung der Christlichsozialen Partei.Tétel Korlátozottan hozzáférhető A Gipsz-Trend Max Kft. fejlődési lehetőségei az ügyfélkapcsolat-kezelés és a marketing segítségévelVeres, Nikolett; Kontor, Enikő; DE--Bölcsészettudományi KarSzakdolgozatom témája során a marketing és az ügyfélkapcsolat fontosságát kívánom bemutatni magyar kis és középvállalkozáson (KKV-n) keresztül, ábrázolva a lehetséges fejlődési lehetőségeket. Kutatásom során vizsgálni kívánom, hogy az elemzett cég lehetséges marketingtevékenysége és ügyfélkapcsolata milyen hatást gyakorolhat a forgalomra és a vállalkozás teljesítményére, kitérve a jövőbeni fejlesztési lehetőségekre. Véleményem szerint a marketing és az ügyfélkapcsolat kezelés szoros kapcsolatban áll egymással. Hiába a megfelelő marketingkommunikáció, ha egy vállalkozás nem fordít kellő figyelmet ügyfélkapcsolatainak a kezelésére, akkor a potenciális vevőkör az érdeklődés fázisában reked és vásárlása másik cégnél realizálódik. A marketing az ügyfélkapcsolati kezeléssel összedolgozva érdemben emelheti a megrendelések számát és volumenét, amely a vállalkozás eredményességének a növekedéséhez vezet. Szakdolgozatom kutatási típusa kvalitatív és kvantitatív mutatok mentén keresztmetszeti és retrospektív. Hazai és nemzetközi szakirodalom feldolgozásával kívánok teljes képet adni a marketing és az ügyfélkapcsolat fontosságáról.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Többszempontú döntéstámogató módszerek lehetséges alkalmazása fogászati intraorális szkenner beszerzése eseténVeres, Nikolett; Karcagi-Kováts, Andrea; DE--Gazdaságtudományi KarDolgozatomban bemutattam egy fogászati intraorális szkenner kiválasztási folyamatát a többszempontú döntéstámogató módszerek alkalmazásával. A dolgozat elején a szakirodalmi áttekintés fejezetben ismertettem azokat a műveket, melyek a módszerek alkalmazásában segítségemre voltak. Bemutattam azokat a fogalmakat, amiket a munkám során alkalmaztam. Ezt követően ismertettem a digitális fogászat kialakulását, jelentőségét és az alkalmazásában rejlő lehetőségeket. A döntéstámogató módszerek részletes ismertetése után felvázoltam az alternatívákat és azokat a szempontokat, amik alapján mérlegre helyeztem őket. Öt alternatívát találtam, ami megfelelt minden előzetes szempontnak, ezekről a tulajdonságaik alapján összefoglaló táblázatot készítettem. Hét szempont alapján hasonlítottam össze őket. Ahol a többszempontú döntéstámogató módszerben szükséges, ott a kritériumok között fontossági sorrendet állítottam fel súlyozással. Mivel a döntéshozatal a vezetői munka során elkerülhetetlen, ezért fontos, hogy a megfelelő információk rendelkezésre álljanak akkor, amikor szükség van rájuk. Időt kell szánni a szakemberek bevonására, hisz a tapasztalataikkal, észrevételeikkel jelentősen javíthatják a döntés színvonalát. Dolgozatomban bemutattam, hogyan alkalmazhatók a többszempontú döntéstámogató módszerek egy intraorális szkenner beszerzése során. Egy tudatos és tájékozott döntés meghozatala egyfajta alkotási folyamat, mely során eljutunk a változás szükségének felismerésétől, a probléma feltárásán keresztül a rendelkezésünkre álló módszerek alkalmazásával a probléma megoldásáig. Napjainkban már nagyon sok féle intraorális szkenner elérhető, és attól függően, hogy milyen célra szeretnénk használni, különböző kritériumokat veszünk figyelembe a kiválasztásuk során. Ehhez ismernünk kell a rendelőnk, a munkatársaink és a pácienseink igényeit. Egy ilyen fontos döntésnél nem elegendő a rendelkezésre álló információk feldolgozása, hanem igényli a szakértők bevonását és a csapatmunkát. A szakértői döntés sokkal összetettebb folyamat, mint amikor az ösztöneink által vezérelve választunk.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Webáruházak közösségi média tevékenysége felhasználó szemszögbőlVeres, Nikolett; Fehér, András; DE--Gazdaságtudományi KarAz elmúlt évtizedben egyre nagyobb teret meghódító digitalizáció új kapukat nyitott meg a marketing területén is. Megjelentek olyan értékesítési és hirdetési csatornák, melyekre addig nem volt példa, ennek hatására egyre népszerűbbé váltak az online marketingtevékenységek. Szakdolgozatom témaválasztása éppen ezért esett arra, hogy bemutassam és elemezzem az online marketinget, azon belül kifejezett fókuszt helyezve a közösségi média („social media”) tevékenységekre a B2C szektorban, kifejezetten az e-kereskedelemre, azon belül pedig a webáruházakra gyakorolt hatásra. Egy vállalkozásnál, kifejezetten a KKV szektorban kiemelkedő hirdetési felületéül szolgálnak a különböző közösségi oldalak, a stratégia egy alappillérét képezik. Szakdolgozatomban szeretnék rávilágítani az e-kereskedelem és a közösségi média marketing tevékenységek közötti kapcsolatra.