A sportmarketing helye és szerepe a sportszervezetek és vállalatok gyakorlatában a vízilabda sportág példáján keresztül

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatomban a hazai sport finanszírozási szerkezetét, az abban bekövetkezett változásokat, valamint a hazai sportmarketing tevékenységet szerettem volna körüljárni a vízilabda sportág példáján keresztül, a sportszponzoráció hazai helyzetének vizsgálatára fókuszálva. A sportszervezetekben zajló sportmarketing tevékenységen túl kíváncsi voltam arra is, vajon a vízilabda sportágban támogatóként megjelenő vállalatoknál mennyire képes üzleti alapon működni a szponzorálás. Célul tűztem ki, hogy megvizsgálom, a sportágban megjelenő szponzorok milyen iparágakból érkeznek, illetve van-e hasonlóság a külföldi gyakorlathoz képest. Szerettem volna választ kapna arra, hogy: •Melyek azok a tényezők, melyek alapján egy szponzor arról dönt, hogy mit vagy kit, miért, hogyan és mennyiért szponzorál? •Milyen előnyöket biztosít számukra ez a fajta marketingeszköz?

Leírás
Kulcsszavak
sportmarketing, szponzorálás, vízilabda
Forrás