Akciós kuponok a szállodaiparban
Dátum
Szerzők
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt
Szakdolgozatom témájának a szállodaiparban teret nyerő kuponos értékesítési csatornát választottam. A dolgozat során kitérek a kuponok kialakulására, elterjedésére és jelentőségére. A kuponok fejlődésének vizsgálatakor kronológiai sorrendet alkalmaztam, figyelembe véve a gazdasági helyzetet és internetezési szokásokat.Számba veszem a fogyasztói típusokat és trendeket, bővebben foglalkozom a szállodák értékesítési csatornáival is. Megvizsgálom a kuponokat marketing szempontból, különös tekintettel a marketingmixre. Áttekintem a kuponok történetét, forgalmát és rávilágítok mélyinterjú segítségével annak kettős megítélésére. Szakdolgozatom lezárásaként levonom a végső konklúziót.
Leírás
Kulcsszavak
kupon, szálloda, marketing