Online marketing és különböző szálláshelyek honlapjainak elemzése

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozatom témája az online marketing, valamint a különböző kategóriájú szálláshelyek honlapjainak elemzése. A dolgozatom elején bemutatom, milyen típusú értékesítési csatornákat használnak a szálláshelyek, majd bemutatom a saját honlapnak manapság milyen fontos szerepe van. A vizsgálatom elején részletezem, hogy milyen sarkalatos pontok alapján épül fel egy honlap, amelyeket a vizsgált honlapok követnek. A vizsgálatom során öt- négy csillagos, valamint alacsonyabb kategóriájú szálláshelyek honlapjait mutatom be és vizsgálom. A fő cél az volt, hogy bemutassam, hogy egy magasabb kategóriába tartozó szálláshely, nem jelenti azt hogy a honlapja is ugyanolyan színvonalat képvisel.

Leírás
Kulcsszavak
honlapok, elemzés, marketing
Forrás