A közösségi média mint online marketingkommunikációs eszköz szerepe a budapesti ötcsillagos konferenciaszállodák marketingstratégiájában
Absztrakt
Szakdolgozatomban bemutatásra kerül a budapesti ötcsillagos konferenciaszállodák közösségi oldalakon folytatott marketing stratégiájának szervezettsége, hatékonyságának mértéke, amely hozzájárul a professzionális marketing és ezentúl is az üzleti életben való sikerességéhez. Továbbá célom, a maketingszakemberek attitűdjének bemutatása az új médiacsatornához, s hogy annak elsöprő sikere milyen hatást gyakorol a már meglévő, hagyományos marketingeszközök használatának fontosságára. Végezetül megvizsgálom, hogy milyen új kihívásokkal állítja szembe a szállodában dolgozó személyek egészét a közösségi marketing, milyen lehetőségeket és veszélyeket rejteget önmagában.
Leírás
Kulcsszavak
social media, online marketing, hotel