A divat- és nem divatvilágban dolgozók vásárlási szokásai Magyarországon a megkérdezettek körében
Absztrakt
Szakdolgozatom témájának egy olyan jelenséget választottam, ami mindennapi életünkben jelentkezik, állandó körforgásban van, egyre nagyobb mértékben hozzájárul a gazdasági fejlődéshez, viszont elég keveset foglalkoznak vele. Ez a jelenség pedig nem más, mint a divat.
Legfőbb célkitűzésem az volt, hogy párhuzamot állítsak a divatvilágban dolgozók és nem divatvilágban dolgozók között. Kíváncsi voltam a vásárlási szokásaikra, illetve arra, hogy a két csoport hogyan vélekedik a feltett kérdéseimre. Továbbá rávilágítottam a téma komplexitására, illetve arra, hogy a marketing mellett még rengeteg tudományág foglalkozik a divat témakörével.
Leírás
Kulcsszavak
divat, vásárlás, Magyarország