A gyorséttermek népszerűsége

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatom témája a gyorséttermek, és azok népszerűsége. Bemutatom a vendéglátás feladatait, történetét, valamint tevékenységeit. Betekintést nyerhetünk a piacvezető gyorsétterem, a McDonald’s alapításába, működésébe és magyarországi tevékenységébe. Megismerhetünk különböző marketingeszközöket, amik szükségesek ahhoz, hogy az éttermek megőrizzék népszerűségüket. Megtudhatjuk, hogy miért fontos a vevői elégedettség és milyen szerepe van a minőségnek a vendéglátásban, valamint választ kapunk arra a kérdésre, hogy az egészségtudatos reklámok rombolják- e a vállalatok gondosan felépített imázsát.

Leírás
Kulcsszavak
gyorsétterem, vendéglátás, népszerűség, McDonald’s
Forrás